/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
highwaytohell kender nogen ham
Fra : bibsamie
Vist : 985 gange
100 point
Dato : 23-03-09 09:26

"highwaytohell" nogen der ved hvam han er ??

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 23-03-09 09:31

Hvad har det med kategorien "Til- og ombygning" at gøre?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-03-09 09:41

fordi han kopiere indlæg her fra kandu i nævnte kategori derfor

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-03-09 09:47

den må du forklare nærmere, kopiere ? ? ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-03-09 09:48

der findes ingen profil med det navn

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-03-09 09:54

Han findes her

http://profil.sol.dk/highwaytohell

Og det er på den side bibsamie er utilfreds med at han kopierer indlæg fra kandu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-03-09 10:03

bibsamie i dette spørgsmål, som er dit eget

http://www.kandu.dk/Spg133357.aspx

kan du jo se hvilken brugers indlæg han har kopieret.

http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=26&conference=277&posting=1600937

Citat
var klamphuggere eller ej ved vi jo ikke. Vi har kan bygherrens beskrivelse af forløbet. Der er såldes ikke forsøgt en samtale med den håndværker der har givet tilbud ej heller foreligger der i udsendelsen nogen skriftlig aftale.

Så det er umuligt at se hvad der er lovet og hvad der er betalt.

Er det den samme bruger på kandu, som får sine indlæg kopieret ???

Det kan jo være samme person !!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-03-09 10:23
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-03-09 10:34

http://profil.sol.dk/Highwaytohell
Bokser med hjerneskade.

Her kan du se profilerne på SOL.

http://www.misscarmen.dk/solstraalen/index.html

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-03-09 10:42

ans

jeg ved det ikke, sad bare og søgte på KLAMPHUGGERNE og så så dette fra SOL siden

per

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-03-09 10:46

Du kan jo i dit eget spørgsmål her på kandu se, om det kun er dine indlæg, der er kopieret.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-03-09 10:58

ans

det er ikke kun mine der er kopieret i denne tråd.

findes denne Highwaytohell mon herinde som en anden profil ???

per

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-03-09 12:22

Hvad vil du med spørgsmålet ?

Skriv dog for hulen til ham på SOL.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-03-09 12:26

Citat
findes denne Highwaytohell mon herinde som en anden profil ???

Måske .... det er kun ham, der ved det.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-03-09 12:29

Teil

hvorfor skriver du indlæg hvis du er utilfreds med mit spørgsmål, som står skrevet i begyndelsen, du plejer da at være kvik nok, så fjern fluebenet og luk.

per

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-03-09 12:43

per du har en skrue løs

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-03-09 13:02

Teil

det undre mig at denne oplysning skulle komme fra DIG

dbh
per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-03-09 13:03

--------------------------------------------------------------------------------
http://profil.sol.dk/Highwaytohell
Bokser med hjerneskade

det er kanske DIG Teil der er ovennævnte profil.

dbh
per

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-03-09 13:19

Af nysgerrighed har jeg set lidt på linkene, der står at du kan klage indlægget oppe ved den sure smiley. prøv det for at se om Sol teamet reager og hvordan de reagerer

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-03-09 13:28

o.v.n.

har jeg gjort, uden reaktion.

dbh
per

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 50 point
Dato : 23-03-09 13:37

Utroligt at oprette en tråd(eller 2) om en det har kopiet et indlæg til et andet forum,det sker sgu da på milioner af forum hver dag

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-03-09 13:47

Citat
har jeg gjort, uden reaktion.

Det er vel kandu teamet der har oprettet det

Undskyld men det var da nærliggende når de heller ikke reagerer

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-03-09 13:59

jangchr

kan ikke rigtig se hvad det vedkommer dig hvor mange tråde jeg opretter her på Kandu

dbh
per

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 23-03-09 14:11

Citat
jangchr

kan ikke rigtig se hvad det vedkommer dig hvor mange tråde jeg opretter her på Kandu [Klovn]

dbh
per

Det kan du da havde ret i,men du finder sgu da aldrig ud af hvem personen er,highwaytohell er jo bare et nick til vedkommens profil og hvis vedkommen ikke har det samme nick på kandu som på sol,så bliver det sikkert aldrig opklaret,men ok hvis du ikke har andet at bruge din tid til

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-03-09 14:19

Citat
det er kanske DIG Teil der er ovennævnte profil.

Ja det er mig, men sig det ikke til nogen.

Til din information så reagerer SOL på klager, og det hurtigt.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-03-09 14:51

jangchr

fint billed du har dovnloaded af mikkel kessler på din profil på SOL så hjælpen du fik her på Kandu hjalp dig HVA. kopist

dbh
Per

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 23-03-09 15:27

Citat
jangchr

fint billed du har dovnloaded af mikkel kessler på din profil på SOL så hjælpen du fik her på Kandu hjalp dig HVA. kopist

dbh
Per

Hvad fanden snakker du om,det eneste jeg har haft med sol at gøre,er at jeg har haft en mail-adresse der engang,men har det ikke mere fordi der altid var bøvl med at logge ind,jeg er vel for fanden ikke den eneste der kan lide boksning der er fan af den bedste bokser vi har haft i Danmark og det er ingen hemlighed her på kandu at jeg er fan af kessler og boksning,har tit lagt link op til on-live steaming og link til download af kessler`s kampe
Så hvis jeg var dig,så ville jeg passe lidt på med at beskylde folk for noget som du ikke er 100% sikker på
KLOVN

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 23-03-09 15:32

Og for det andet,det billed der er på highwaytohells profil er fra kampen mellem Joe Calzaghe & Mikkel Kessler og det billed jeg har på min profil på kandu er kampen mellem Mikkel Kessler & Librado Andrade,men det kan en KLOVN som dig vel ikke se

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-03-09 15:41

jangchr

føler du dig truffet ???

dbh
per

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 23-03-09 15:46

Citat
jangchr

føler du dig truffet ???

dbh
per

Nej,føler mig beskyldt for en falsk anklage

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 23-03-09 20:10

Tak for svaret jangchr.

din opførelse gav hvad jeg ville vide.

dbh
per

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 23-03-09 21:20

Du er sgu godt nok syg i hovdet,du må lide af skizofreni eller personlighedsforstyrrelser,søg dog læge inden det går helt galt for dig

Kommentar
Fra : ramsusvonklam

Dato : 26-03-09 22:16

Var der ikke en Per fra Holbæk i Klamphuggerne 26/3?
Ja det ved Per fra Holbæk jo nok.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 27-03-09 00:16

Citat
Var der ikke en Per fra Holbæk i Klamphuggerne 26/3?
Ja det ved Per fra Holbæk jo nok. [Blink]

[Hihihihihi]

Ha ha
Så kan jeg sgu bedre forstå at han tænder af,han vil nok ikke havde spredt ud over hele nettet at han er en klamphugger,men derfor er der jo ingen grund til at beskylde gud og hver mand for at kopier hans indlæg ud over nettet