/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
SWIFT/IBAN nr.:
Fra : rwo
Vist : 648 gange
300 point
Dato : 20-03-09 18:23

Hvad skal jeg skrive i SWIFT og IBAN nr., i forbindelse med bankoplysninger til lønudbetaling?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-09 18:29

Ingenting...

Du får vel ikke løn fra udlandet...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-09 18:31

Og SKAL du absolut bruge dem står de sikkert på dit kontoudtog - ellers kan du til hver en tid få dem oplyst i din bank..

Accepteret svar
Fra : pk2dk99

Modtaget 310 point
Dato : 20-03-09 18:31

Hej med dig
hvis du skal send eller modtaget penge fra udland så skal du brug SWIFT og IBAN nr. Hvis du har din konto udskrift så står det også på den men Du må heller KONTAKT med dit bank eller ring til kunde service i din netbank så få du din SWIFT og IBAN nr.
Held og lykke.. Gode weekend

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-09 18:32

PS...

Det er DIN afdelings internationale adresse (hvilket blot er numre)

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 20-03-09 20:43

Du kan formodentlig finde dem på din banks hjemmeside

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 21-03-09 11:18

Okay, jeg må lige ringe til min bank.

Jeg skal nemlig have løn fra udlandet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-09 11:23

Ja - så SKAL du bruge dem....

De står sandsynligvis på dit seneste kontoudtog...

De står sandsynligvis OGSÅ på din netbank....

Men ellers må du selvfølgelig ringe eller besøge din bank - det behøver IKKE være din egen afdeling...

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 28-03-09 16:37

Tak for svaret pk2dk99.