/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Alu dåse dimser
Fra : Line99
Vist : 6655 gange
70 point
Dato : 17-03-09 18:41

Der har lige været et spørgsmål om ''taske lavet af clips fra dåser''
http://www.kandu.dk/spg133693.aspx

,,,, men hvor kan man købe disse dåse clips ???

Håber at I kan hjælpe

Kommentar
Fra : Krammepige

Dato : 17-03-09 20:14

Hej Line

Jeg ved ikke om de kan købes, jeg hiver mine af dåserne og samler til jeg har dem jeg skal bruge..........altså brugte sodavand og dåseøl.........men jeg kan ikke finde en opskrift så må vist på biblioteket og se om de har noget jeg kan bruge.........

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 70 point
Dato : 17-03-09 20:25

Du køber bare 10.000 dåseøl eller mere.

Så drikker jeg og leverer "clips"

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 18-03-09 07:30

Du kan købe dem her på ebay
http://global.ebay.com/search?Query=pop+tabs

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 18-03-09 08:54

Krammepigen, jeg har set et eller andet program i tv (formentlig fra USA), så jeg var godt klar over at der laves alt muligt af dem, -det er nok bare ikke kommet til vores verdensdel endnu. Havde håbet at de kunne skaffes i en hobby butik etc.

HelleBirgitte, det er desværre fra USA (ebay.com = Country: United States) , og,,,, så pga. moms og told og told og moms, kan det blive helt uoverskueligt, hvad den endelige pris havner på. Havde håbet på noget fra EU. Import til EU kan for noget der koster 50,- formentlig havne i omegnen af kr.500,- æææææv!!

Teil du har da en go’ humor

Tak for alle indslag

Godkendelse af svar
Fra : Line99

Dato : 18-03-09 08:55

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : Krammepige

Dato : 24-03-09 16:41

hmm syns det er et sjovt og underligt svar der er blevet accepteret her, men ok hvis det ikke var et seriøst spørgsmål er svaret vel ok. Jeg har set de kan købes et sted her i Danmark også men det er der jo ingen grund til at skrive ned nu............

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 23-05-09 13:06

hvorfor ikke lukke spørgsmålet?

Kommentar
Fra : Torbinius28

Dato : 24-01-11 12:36

Jeg har hørt at en bekendt i min ejendom har en søn der har samlet en masse. Prøve at kontakte vedkommende på mailadresse: consul2000@msn.com. Husk at nævne at det er formanden der har formidlet forbindelsen, så vedkommende ved hvem den kommer via.