/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
taske lavet af clips fra dåser
Fra : Krammepige
Vist : 11162 gange
200 point
Dato : 17-03-09 08:18

Hej nogen der kan hjælpe mig med opskrift på bælte og taske lavet af clips fra dåser...................jeg har været på rokken og kigge men kan ikke finde noget derinde, er medlem. Hvis nogen kan hjælpe mig vil jeg være meget taknemlig.

På forhånd tak........

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 17-03-09 08:23

Jeg kan se en anden har stillet spørgsmålet her, men jeg kan ikke se svarene, måske du selv skulle stille det igen

http://www.hendesverden.dk/modestedet/postcomments/?topicid=1031#SendPost

Kommentar
Fra : Krammepige

Dato : 17-03-09 08:28

Hej Olesen, jeg har læst spørgsmålet og kommentarerne hvor der blev henvist til Rokken, men jeg kan ikke findet det på rokken, så derfor prøver jeg herinde igen, ved der altid er meget hjælp at hente på stedet her.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-03-09 08:37

Mon ikke du kan låne en bog på biblioteket??

Jeg har set sådan en taske, jeg ved ikke hvordan de fik clipsene til at sidde sammen, men det må da være til at finde ud af.

Den taske jeg så, var selve taske lavet af clips og så var der stof rundt op, altså to firkanter lavet af clips, stof rundt om de to firkanter - så er de også til at sy sammen, og stof rundt om hankene, så man også kunne holde den uden at få ondt i fingrene

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 17-03-09 09:02
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-03-09 11:05

Den taske jeg har set, var der ikke de der hvide dimser på, men kun samlet af clips

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 17-03-09 11:45

Der er åbenbart flere forskelliget teknikker - opskrifterne i bogen, som jeg også har linket til, ser ikke ud til at være med "hvide dimser"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-03-09 20:50

Jeg har lige sendt en mail, til hende jeg ved har sådan en taske, så må vi se hvad hun svarer med hensyn til opskrift

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 17-03-09 22:13
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-03-09 22:16

UUh ha da for et arbejde at lave den kjole.... godt jeg ikke skal have den på, det må være ubehageligt at sidde ned.. Hvordan mon det vil gå i en tjek-ind i lufthavnen

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 17-03-09 22:42

den er godt nok engelsk, men der er billeder....
http://hubpages.com/hub/how-to-make-a-pop-tab-purse

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-03-09 12:57

Nu har jeg fået svar på min mail

Hun siger at hun har kikket efter en anden taske, og at hun ikke tror der er en opskrift (det ved vi så her på kandu at der er)

Hun siger, jeg skal begyndet at drikke, så jeg kan få samlet clips, og i maj vil hun samle flere der gerne vil se hvordan hun har båret sig ad

Nu står jeg i noget af et dilemma, for det er da mægtig pænt af hende...... men det var jo ikke mig der ønskede en opskrift

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 30-03-09 14:03

Hej Nordsted det ku´ da være, du skulle lære at lave et halsbånd til Nikki

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-03-09 14:10

Ja det skulle da lige være det, for ellers kan jeg da ikke få samlet clips nok......ej han bruger sådan et rundt et i læder, altså rundsyet

Jeg tror godt jeg kunne finde på at tage med i maj måned, om ikke andet så bare for hyggens skyld

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 30-03-09 14:16

Ja de rundsyede er nok også mere skånsomme for pelsen