/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Fra Outlook ind i Kandu
Fra : Avant85
Vist : 549 gange
300 point
Dato : 10-03-09 14:14

Jeg plejer at kunne klikke mig ind på Kandu ved at klikke på eks. vedlagte link, når der kommer et spørgsmål eller tip

Det virker ikke mere ? Hvordan kan det mon være ? Er der en venlig sjæl der kan belyse dette ?

http://www.kandu.dk/spg133446.aspx

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-03-09 14:25

når du klikker på linket så hold enten CTRL eller SHIFT (pilop) ned samtidig så burde det virke

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 310 point
Dato : 10-03-09 14:30

Ikke meget at vejlede efter, men hvis du haft et andet program og måske slettet det igen, så er der muligvis gået uorden i dine standard programmer, prøv Start - Alle programmer - Angiv program adgang og standarder, og sæt Outlook til standard for mails

Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 10-03-09 23:20

Tak for svaret o.v.n..

Det var helt rigtigt forstået og velformuleret besvarelse. Mange tak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-03-09 01:56

Selv tak, godt du fik løst problemet