/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Nyt website-konkurrence regler
Fra : JLajer
Vist : 702 gange
95 point
Dato : 09-03-09 10:36

Hej allesammen,

De sidste 6 måneder har jeg brugt på at bygge et nyt website som skal forene unge og ældre omkring politik... Formålet er at vise unge at politik ikke er kedeligt og give alle andre et sted at snakke politik.

Betatestperioden startede i dag, de værste fejl skal lige støvsuges ud fra siden :)

I betatestperioden har jeg lavet en konkurrence hvor den der får flest point får en tur på en restaurant til 1.000 kroner. Under denne konkurrence er jeg ikke så bekymret for regler...

Når denne konkurrence er slut starter en ny.. Her vil første pladsen være 1 stk fladskærmsTV til brugeren som skaffer flest point i løbet af en måned. 2. pladsen vil være en iPod og 3pladsen et gavekort på 500 kroner. Nu er vi oppe i en "ikke-beta" konkurrence og det er lidt vigtigt at finde ud af hvem der må vinde denne konkurrence og hvad der ellers er af regler omkring afholdte konkurrencer?

Siden hedder Politicom.dk - til hvis nogen skal bruge noget information. Der er nu ikke meget i konkurrencerne. Princippet er saml point og vind. Ikke noget nogen administratorere styrer.!

Håber på svar trods at jeg kun har 95 point :)

Mvh
John Lajer
Politicom.dk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-03-09 14:01
Kommentar
Fra : JLajer

Dato : 09-03-09 16:42

Citat
Mon du har bygget det selv:

Kommentaren ikke forstået :)

Men tak for svaret, læser lige op på det :)

Kommentar
Fra : JLajer

Dato : 09-03-09 16:44

Hov... hvad var det for en google søgning du sendte mig?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-03-09 22:23

Det er bare alle de andre politicom sider rundt omkring.

Kommentar
Fra : JLajer

Dato : 09-03-09 22:24

Ahh :) Ja, ved godt der er mange :) Men ingen af dem handler om noget nær det samme, navnet er bare brugt i andre lande også.. Jeg fandt på navnet for 2 år siden, og der checkede jeg kun Danmark.. Set i bakspejlet var det nok ikke så smart... :)

Men de andre sider er langt fra det samme, det er ikke engang allesammen som handler om politik :) Så jojo, det er skam den eneste af sin slags.. :)

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 95 point
Dato : 10-03-09 05:37

Her står du: Vejledninger til virksomheder > LønLeksikon 2005 > P
Præmier
Version: LønLeksikon 2005 (Gældende fra den 27. september 2005)
--------------------------------------------------------------------------------

Der skal trækkes AM-bidrag, SP-bidrag og A-skat af pengepræmier, gavekort, gavechecks og lignende, der gives til ansatte. Pengepræmierne mv. skal indberettes i rubrik 13 på oplysningssedlen.

Udloddes pengepræmier, gavekort, gavechecks og lignende til personer, som ikke er ansat, skal der kun trækkes AM-bidrag og SP-bidrag, hvis den, der modtager præmien, kan anses for at have ydet et personligt arbejde i Danmark for den, der udlodder præmien. Modtageren skal desuden være fuldt skattepligtig til Danmark. Pengepræmier mv. til personer, der ikke er ansat, skal, hvis de er udtryk for betaling for en arbejds- eller tjenesteydelse, indberettes i rubrik 36 på oplysningssedlen.

Se evt. også afsnittet "Sponsorbidrag".

Her står du: Vejledninger til virksomheder > LønLeksikon 2005 > S
Sponsorbidrag
Version: LønLeksikon 2005 (Gældende fra den 27. september 2005)
--------------------------------------------------------------------------------

Der skal ikke trækkes AM-bidrag, SP-bidrag eller A-skat af sponsorbidrag, uanset om bidraget ydes til en klub eller lignende eller til en person.

Hvis et sponsorbidrag ydes til en person, der er fuldt skattepligtig til Danmark, skal bidraget indberettes i rubrik 36 på oplysningssedlen. ToldSkat opkræver AM-bidrag, SP-bidrag og skat i forbindelse med udsendelsen af årsopgørelsen.
du skal nok lige få styr på det med præmierne og det skatte messige. så folk ikke lige pludselig få en regning

Kommentar
Fra : JLajer

Dato : 10-03-09 09:47

rotw mange tak.. det virker jo som en jungle at finde rundt i :) Det ville jo være ærgeligt hvis nogen fik en regning af en præmie, det er jo ikke meningen!...

Holder lige spørgsmålet åbent for flere input... Men du har jo svaret :)

Godkendelse af svar
Fra : JLajer

Dato : 10-03-09 20:22

Tak for svaret rotw.