/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Min mic detecter ikke stemme!
Fra : Shadowflip
Vist : 478 gange
45 point
Dato : 18-02-09 01:46

Okay så - Jeg har vista - min mikrofon er lige pludselig begyndt på ikke at ville opfange min stemme, den er ikke mutet, jeg har været inde i "lydoptager" og se om den opfanger noget.. intet! Det er sket en enkelt gang før, men det jeg gjorde dengang virker ikke nu..

Nogen der ved hvad det kan være?.. Spørg bare hvis der skal uddybes med noget, ved ikke lige hvad det skulle være..

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 18-02-09 13:24

Prøv og vrik lidt med ledningen der hvor den går i computeren...snak på samme tid! Måske r der løs forbindelse

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-02-09 23:29

Prøv at gå ind i lydegenskaber, hvor der er en stor lydmixer, her er der en speciel mixer for mikrofon. Skrue op for den og fjern evt. flueben i den.

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 21-02-09 14:05

Hvis du har mulighed for det, skal du prøve mikrofonen i en anden kilde.
Det hjælper dig på vej. Hvis mikrofonen virker der, er det pcen, der skal fejlfindes på, hvis ikke halter det med mikrofonen, ikke.
Held og lykke
Leif

Kommentar
Fra : Shadowflip

Dato : 22-02-09 18:25

Mikrofonen er vist i stykker tror jeg.. ved sq ikke lige hvordan, men mange tak for jeres svar alligevel..

Annuller spørgsmålet
Fra : Shadowflip

Dato : 22-02-09 18:26

^^