/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Skal jeg købe denne?
Fra : bjarnebr
Vist : 597 gange
300 point
Dato : 17-02-09 18:15

Skal jeg købe denne?
http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_08/OFF01.SHTML
Jeg skal bruge den til kontorprogrammer og lettere fotoredigering, og jeg påtænker at opgradere til Wista Buisness, samt anskaffe Office, men jeg er lidt i tvivl, da der i den trykte reklame står noget om systemhukommelse som jeg ikke helt forstår og som ikke står på Aldis hjemmeside.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 17-02-09 18:17

Jeg glemte at skrive at jeg i øjeblikket bruger en lånt bærbar med 2Gb Hukommelse, og den er utroligt langsom.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 17-02-09 18:47

Et yderst fornuftigt køb!

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 17-02-09 18:51

trorg det ville være bliliger at vente med at købe ny bærebar til at windows 7 er udkommer for den gør din pc meget hurtiger selv beta version er hurtiger end vista hvis jeg var dig ville jeg enten blive ved med at låne bærebaren eller købe den ny og så købe windows 7 når den engang udkommer men der er en fin com selvom jeg ikke ved hva din nuværene bærebar er

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-02-09 18:52

Den ville jeg selv købe hvis jeg skulle have en nu.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 17-02-09 18:53

Ser da ud som om du får en del for pengene men kan ikke se nogen grund til at opgradere Vista og brug dog openoffice. Det kan det samme og er gratis.

Det du skal være opmærksom på er at Medion en del gange har haft problemer med at levere en ordentlig service.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 17-02-09 22:20

Jeg bruger i øjeblikket en Lenovo R61 fra Hjemmeværnet, men som sagt er den utroligt langsom, jeg fik øje på denne, http://viewer.zmags.com/showmag.php?linksid=1153&pageid=1 men er den bedre.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 17-02-09 22:40

Jeg ville personligt foretrække den fra Aldi.
Bedre processor "Intel", og større skærm.

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 300 point
Dato : 18-02-09 07:14

Systemhukommelse fx den virsuelle hukommelse , ram, flash = den hukommelse som et givet system skal bruge fx i et kamera, pc osv.

Hvis du prøver at kikke på andre bærebare i den prisklasse, så vil du se, at du får meget for pengene.

Jeg har tre Medion produkter og har ingen problemer med dem. Købte for nogle år siden et Medion digital kamera som tog dårlige billeder. Tilbageleverede det til ALDI efter aftale med Medions MEGET fine support, og fik mine penge tilbage - fin service og et godt køb!

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 20-02-09 06:30

Tak for svaret alka.
Jeg købte den fra Aldi

Kommentar
Fra : alka

Dato : 20-02-09 14:14

Selv tak bjarnebr, og til lykke med købet, det tror jeg ikke du kommer til at fortryde.