/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
garmin gps nuvi 255t
Fra : 234
Vist : 797 gange
50 point
Dato : 16-02-09 20:28

Hej!
Når jeg tænder min gps ,står der , "system software missing".

Hvordan får jeg min gps op at kører igen?

Er der nogle som kan hjælpe mig med mit problem?(Haster)

(Jeg har været inde på garmins hjemmeside.)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-02-09 20:55

Har du været ved at opdatere den via din pc

Kommentar
Fra : 234

Dato : 16-02-09 20:59

Ja det har jeg!

Kommentar
Fra : 234

Dato : 16-02-09 21:32

Er det nået med at man holde reset knappen nede , derefter begynder den at reboote systemet.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-02-09 22:49

Der gik noget galt da du opdaterede og derfor duer den ikke nu.
Kontakt Garmin, forklar problemet. Du har vel registreret din garmin da du købte den, så de ved du har den.

Kommentar
Fra : 234

Dato : 16-02-09 22:51

Jeg kigger på det.

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 50 point
Dato : 16-02-09 23:42

Du har opdateret med noget forkert, eller du er blevet afbrudt,/har afbrudt inden opdateringenvar færdig.
Hvis du er heldig kan det lykket at koble GPS enheden på pc og så over skrive memory med din backup, som du vel lavede inden du begyndte på opgradering.
Hvis den ikke kan kobles på som et virtuelt drev eller du ingen backup har , må du bede Garmin om at ordne den.
Hvorfor ville du opgradere? Havde den et problem ?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-02-09 11:36

transor
Der er lige kommet en kortopdatering til Garmin. Jeg købte den i en butik, men selv der var det lidt rodet at installere opdateringen. Og jeg kan forestille mig at der kunne gå kage i det over internettet.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-02-09 16:05

Jeg forstår det som at 234 har forsøgt at opdatere selve programmet i GPS en . Ikke bare kortene.

Hvis hun nu har opdateret noget som hører til en anden model, eller der er blevet afbrudt i utide, så kan det sagtens gå så galt, at hun ikke kan komme igang igen.

Der for skal man ikke opdatere uden grund.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-02-09 18:49

Jeg har en fornemmelse hvorfor og hvor det gik galt, for det var lige ved at gå galt for mig selv om jeg havde købt en CD. Og de skriver på omslaget at hvis man ikke følger instruktionerne slavisk, så kan det gå galt.

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 18-02-09 06:16

Tak for svaret transor.