/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
projektor
Fra : jonasmadsen
Vist : 625 gange
31 point
Dato : 16-02-09 17:35

Hej.
jeg er på udkig efter en projektor, jeg har selv fundet 5 stk. som jeg føler udfylder mine behov sådan ca. til den pris!

Den skal helst være HDready, gerne flere tilslutnings måder. og til en pris på max 6000 kr.

1toma HD700x til 4499 kr.
2:Mitsubishi HC 1100 til 5999 kr.
3:Acer H5350 til 4815 kr.
4:epson EH-TW420 til 4999 kr.
5toma DVD 100 til 3966 kr.

Det den skal være bedst til er tilslutning til computeren, hvor jeg derfra ser film, men også til spillekonsoller.
Lang leve tid, god billed kval.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt.
Hilsen Jonas

Kommentar
Fra : jonasmadsen

Dato : 16-02-09 17:37

Undskylder lige de der smileyer aner ikke lige hvad der skete!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-02-09 17:40

har du ikke nogle links du kan smide ind og hvorfor 2 spørgsmål

Kommentar
Fra : jonasmadsen

Dato : 16-02-09 18:09
Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 16-02-09 20:12

Lige en lille sidebemærkning pas på med pixmania..der har været meget bøvl med dem
http://www.trustpilot.dk/review/www.pixmania.com

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-02-09 20:22

Umiddelbart ville jeg vælge Aceren, men lige hvorfor ved jeg ikke lige.
Har også hørt dårligt om Pixmania, men derfor behøver det nu ikke være et problem.

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at finde de modeller du har fundet og linket til hos en forhandler, hvor du kan med dine egne øjne se hvad for kram det er eller måske mangel på. Jeg er ikke så skrap til projektorer, og jeg ville vælge det ud fra mit eget syn. Så hvis de er mulige at finde hos en forhandler vil det være at foretrække. Efterfølgende kan du jo så gå hjem og købe dem billigere over nettet.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 31 point
Dato : 16-02-09 20:28

lige en lille hjælper til indkøb. Måske du kender den

http://www.kelkoo.dk/co_14094-projektor-guide-projektor-produktguide-kelkoo.html

Godkendelse af svar
Fra : jonasmadsen

Dato : 17-02-09 19:05

Mange tak for svaret Fijala.