/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
webcam ikke compatibel m vista
Fra : jonasABC
Vist : 515 gange
100 point
Dato : 11-02-09 12:31

har købt et USB 2.0 automatic motion tracking webcamera,
men det funker ikke med vista!?
typenr. er såvidt jeg kan se:TrustWb-3550Tp Mini Usb2 Webcam.
Kan nogen hjælpe mig?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 11-02-09 12:43

http://www.driver-library.com/camera/trust/TRUST-WB-3550Tp-Mini-USB2-Webcam/
Så vidt jeg kan se, er der kun til XP, men kør en update på siden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-02-09 12:53

Ja det er en ældre model - der er ikke drivere til Vista.....

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 11-02-09 14:24

Men måske kan den køre i kompatibel tilstand - som en XP.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 11-02-09 17:09

Surt, jeg har et næsten nyt Logitecg WebCam. Hver gang jeg åbner PC'en er der driverkonflikt - efter jeg har install. Vista. Alle drivere er opdat. og Vista anmoder efterfølgende om, at install. sin egen driver - og så virker webCam - lige ind til næste gang jeg har slukket/startet PC'en. Det er nok én af de fejl jeg må leve med - ind til videre!

Godkendelse af svar
Fra : jonasABC

Dato : 23-02-09 18:49

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-02-09 19:38

alka - det kan også være USB rækkefølgefejl hvis det camera slås med noget andet om hvem der skal først i systemet.