/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Expresscard lydkort, Bærbar
Fra : GormDenGamle
Vist : 643 gange
85 point
Dato : 03-02-09 20:03

Hej !

Er der nogen der har et link til et Expresscard lydkort, så jeg kan få lidt bedre lyd i min bærbare?

Det skal være det bedste man kan få.

Har selv prøvet at kigge lidt rundt, men vil gerne være sikker på at det er noget godt. Syntes der var en del at vælge imellem.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 03-02-09 22:36
Kommentar
Fra : GormDenGamle

Dato : 03-02-09 22:45

Det er ikke lige sådan en.
Men jeg har fundet 2 stk.

Så nu prøver jeg bare at finde ud af om alle de nyeste bærbare får noget ud af det, eller om der er nogen der slet ikke understøtter det.

Nogen der ved det?

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 03-02-09 23:16

ok,troede bare at det var sådan en du søgte

Accepteret svar
Fra : PrivateDK

Modtaget 85 point
Dato : 04-02-09 01:46

Er det noget i denne stil du søger:
http://cgi.ebay.de/Creative-Sound-Blaster-X-Fi-Xtreme-Audio-Notebook_W0QQitemZ270329525537QQcmdZViewItemQQptZPCMCIA_Cards?hash=item270329525537&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318
Jeg har aldrig haft problemer med at købe fra ebay, bare man sikrer sig at sælger har gode karakterer.
www.ebay.com
www.ebay.de
www.ebay.co.uk
Jeg bruger altid Paypal når jeg betaler i udlandet, så det sikrer jeg mig også at sælger accepterer.
Jeg har købt fra Østen, England, Tyskland, Italien og USA. Aldrig snydt endnu, kun 1 gang på QXL i DK. Det dyreste jeg har købt endnu er en Goldwing i USA til ca 35.000. Denne skulle der selvfølgelig betales told og moms af. Mener at grænsen for hvad man køber uden for EU er 3500 i dag.
Forstår godt hvis du ikke tør, men der er penge at spare og tit kan man købe noget der ikke der ikke kan skaffes i Danmark før om nogle måneder.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 04-02-09 01:54
Godkendelse af svar
Fra : GormDenGamle

Dato : 04-02-09 07:13

Tak for svaret PrivateDK.

Den ene er til PC card. men tak for lidt læsestof og muligheder.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 21-02-09 16:39

Opdagede lige nye regler da jeg selv købte noget Ram i USA.
Fik en efterregning fra Postdanmark for at kræve moms af mig. Fortoldningsgebyr kalder de det.
Momsen var 127,5 gebyret var 155,-. Dyr opkrævning.
Det er nogle koplicerede regler der er kommet, men du kan læse dig gennem dem her:
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1770313
og her
http://www.postdanmark.dk/index.jsp

Kommentar
Fra : PrivateDK