/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
KONICA Laser printer
Fra : swarn
Vist : 674 gange
200 point
Dato : 31-01-09 16:10

Er der en og anden der kender denne laser printer og kan sige lidt om den, godt el.dårligt:

http://nettorvet.dk/show_product.aspx?dept_id=915&pf%5Fid=6072096

Prisen syntes jeg er OK hvad mener i.

Hilsen Hans/Hvidovre

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 210 point
Dato : 31-01-09 16:14

Jeg har selv laserprinter Canon, men den du henviser til ser helt fin ud, så køb du bare den. Og du bliver glad for en laserprinter, farven holder længe og tørrer ikke ud.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 31-01-09 16:21

Hvorofrr skulle den være ringere end andre billige blæksprøjter?
Blækprinter koster jo ingen penge i dag og bruger næsten samme princip og blækhoveder. Der er lidt forskel på det software som styrer printeren, kalibrering o.s.v.
Du kan rolig købe den.

hawaii7

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-09 17:06

Mon ikke I blander lidt sammen

granner1 snakker om "farver"
hawaii7 snakker om blækprinter....
Det er en s/h LASERPRINTER - og det er BILLIGT...

Så køb du blot...

Det er mere eller mindre KUN patronens pris du betaler

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-09 17:07

Og PATRONEN er selvfølgelig "toner"

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 31-01-09 18:40

" Mon ikke I blander lidt sammen [Hahahahaha] " Nemlig refi, og toner er pulver og ikke flydende, det er derfor de aldrig udtører. Jeg har selv en Brother laser printer og er super glad for den - eneste ærgelse er at jeg ikke købte den som farve-laser.

Jeg stillede et spørgsmål om Brother tidligere det kan du se her. http://www.kandu.dk/Spg127479.aspx

Den maskine du nævner kander jeg ikke, men min skuffer i hvert fald ikke. Laser er stærkt undervurderet når folk taler om printere. Og de er meget billige i printe "blæk", minder lidt om fotokopieringsmaskiner på det punkt.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 31-01-09 19:30

Det var en smutter.

Selvfølgelig skal du købe en laserprinter istedet for en blækprinter, hvis du har mest for sorte print. Toner koster næsten ingen ting i forhold til blæk.

Jeg sov i timen, men det var godt Refi var vågen.

hawaii7

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-01-09 21:00

Ja du gjorde, jeg har både sort laserprinter og en farve laserprinter. Den sorte blev købt først og 1½ år senere farve laseren. Der kan selvfølgelig ikke printes ud på fotopapir, men jeg har købt 100g papir og det giver meget fine fotos.

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 01-03-09 13:22

Tak for svaret granner01.

Hilsen swarn

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-03-09 13:30

Selv tak. Og glæd dig til en stabil og driftssikker printer som kun løber tør for toner 1 gang om året hvis du printer 10 sider ud hver dag.