/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
laserprinter -alt-i-en- Brothe
Fra : Line99
Vist : 731 gange
30 point
Dato : 15-10-08 22:50

Hej

Jeg har kik på en laserprinter -alt-i-en- Brother MFC-7320
står til 1799,- fra Computercity
http://www.brother.dk/g3.cfm/s_page/60960/s_level/31030/s_product/MFC7320ZW1

Er der nogen der ved om den er god ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-10-08 23:18

all in one,
undtagen farve.

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 15-10-08 23:24

Mon det er en god printer ?

Jeg er bleve meget sur på blækprinterne, der er for dyre i drift og de tørrer ud

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-10-08 23:49

den er vel ok

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-10-08 00:03

Det er et stort grimt lokum. uden arføder og fax er den en del mindre. Den lillle er i hvert fald god og stabil. tilhørende software alene er næsten pengene værd.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-10-08 00:38

Jeg har en Brother DCP 7010.
Jeg er rigtig glad for den. Den har kørt upåklageligt i 3 år.
99,9 % af det jeg printer er alligevel i sort/hvid.
Så har jeg en blækprinter ved siden af til de enkelte gange, jeg har brug for at udskrive i farver.
Gambrinus

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 16-10-08 06:11

Den ser ikke ud til at kunne noget, som en billig HP ikke kan klare
men se lige her bare for sjov...

http://www.tn-hardware.dk/product.asp?product=83062

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 30 point
Dato : 16-10-08 06:25

Husk lige at checke toner/tromle priser før du køber.
Til nogle printere koster de næsten lige så meget som en ny printer,
Gambrinus

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-10-08 08:38

all in one,
undtagen A3

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-10-08 17:15

http://www.tn-hardware.dk/product.asp?product=82818

jeg bruger bla denne på jobbet, men scanningenheden er extrem langsom. Billig nok i toner men noget forslugen dog. Faxen kører fint og kan sagtens æde en hel stak papirer på samme tid uden at tage mere end en ad gangen.

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 16-10-08 20:56

Hej igen

jeg kigger nu på en lidt mindre, denne

http://www.tn-hardware.dk/product.asp?product=83061
her er den til kr. 1.017,00

Jeg vil ringe og snakke med dem i morgen.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-10-08 21:12

nu kan du jo så finde den meget billigere andre steder på nettet, bla her i Frederikshavn

http://www.printerpatroner.dk/shop/brother-ultra-kompakt-2513p.html

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-10-08 22:39
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-10-08 18:05

Gambrinus så du prisen for "storebroderen"

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 17-10-08 23:50

Hej igen

Nu har jeg lige købt denne:
Brother DCP-7030 s/h laser all
- Det ser ud til at være en som jeg bliver meget glad for

MEN er der nogen der kan forklare mig, hvorfor den skal tilsluttes med jord-stik?
Det har jeg da aldrig været ude for med andre printere!

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 17-10-08 23:58

PS. Jeg købte en ekstra toner tn2120 til 2600 sider for kr. 550
(det er så ærgerligt at løbe tør for 'blæk' )

MEN er der nogen der kan forklare mig, hvorfor den skal tilsluttes med jord-stik?
Det har jeg da aldrig været ude for med andre printere! Hvad sker der hvis jeg kører uden jord ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-10-08 11:37

Citat
MEN er der nogen der kan forklare mig, hvorfor den skal tilsluttes med jord-stik?

Det SKAL den heller ikke, med mindre du bruger den i køkken eller bad

Det er sikkert et parallelimporteret produkt og så ved kineserne ikke bedre....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-10-08 15:41

Der er faltisk næsten altid jord stik med idag men hvis der ikke er et stik i nærheden med jord går det nok alligevel.

Det er for hvis der sker en kort slutning i din printer og du sætter hånden overpå den så danner du jordforbindelsen istedet for og du får et rap over fingrene. Hvis der er jordforbindelse i dit stik og der kommer en fejlspænding så er det nu istedet for HPFI/HFI relæet der slår fra.

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 18-10-08 19:26

Jeg kunne måske have lavet en forlængerledning fra køkkenet, men det er da lettere uden - og jeg har da hpfi relæ installeret!

I har alle været til stor hjælp - tusinde tak - det bliver svært at vælge vinderen, så næste gang vil jeg skele til at lade turen gå til en anden

Godkendelse af svar
Fra : Line99

Dato : 18-10-08 19:28

Tak for svaret Gambrinus.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-10-08 03:17

Kommentar
Fra : Line99