/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Lokal historie / Spørgsmål
10  f.larsen 510
Ebeltoft Borger og Realskole.
Fra : jomo
Vist : 3043 gange
400 point
Dato : 19-01-09 18:02

forbindelse til elever i Ebeltoft 1945-50.mangler et skolebillede med Elever hvilken kl ? er selv gået ud for 60 År siden.der er enkelte jeg husker Vixen. Leif Adamsen.Frederik Rasmusen.Birgit Frederiksen.Lis Mikkelsen.Benny Tusen Jensen.
jeg kunde godt bruge et Klasse billed, er der en der kan hjælpe med det.Venlig Hilsen

John Filip Jensen.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 19-01-09 18:36

Måske ville du have større chancer, hvis du søger her - held og lykke
http://www.gamle-venner.dk/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-09 18:41

Da skolen IKKE har eksisteret siden sidst i 60erne (der var nettet ikke inn), bliver det nok ikke nemt med mindre du søger på EEN af dem du kender fra dengang...

Det er da muligt Kommunen ligger inde med oplysninger der kan bruges (Syddjurs Kommune)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-02-09 19:02
Kommentar
Fra : jomo

Dato : 01-02-09 19:46

Hej Teil.det var en god svar.det vil jeg overveje men det kunde jo være dejlig desom der var nogle gamle Elever fra Skolen der gav lyd fra sig .jeg siger foreløbelig tak Venlig Hilsen John.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-02-09 20:00

Man kan jo bruge facebook.
Hvilket hver tredje dansker gør.
Jeg kender flere der har fundet frem til gamle skolekammerater m.fl.
http://da-dk.facebook.com/
Jeg er ikke selv bruger af facebook.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 400 point
Dato : 01-02-09 20:03

Spørgsmålet er hvad skolen gjorde med gamle klassebøger og
andet.
En mulighed er at de har afleveret materiale til Landsarkivet i Viborg.
Eller det kan ligge i kommunens arkiver.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-02-09 20:09

http://www.webshop.danskskolefoto.dk/page.aspx?page=Om+Dansk+Skolefoto

Muligt at Dansk Skolefoto har fotograferet i ebeltoft.

Muligt at de har et arkiv.

Kommentar
Fra : jomo

Dato : 06-02-09 18:42

Jeg vil lige prøve her i Weekenden om der skulde være lidt Held

Venlig Hilsen John

Godkendelse af svar
Fra : jomo

Dato : 07-02-09 15:55

Tak for svaret Teil.

jeg prøver igen