/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
Søger script
Fra : kidder
Vist : 930 gange
100 point
Dato : 02-01-09 16:20

Hejsa Kære kanduèr
Håber i kom godt ind i det nye år
Ønsker alle et godt og lykkebringende nytår hilsen fra kidder fronten

Jeg søger et java Script (tror det er javascript)
Man har et link hvor man kan føre musen hen over ,og så får man et billede op at en evt hjemmeside ,samt hvor der er lidt tekst til (som en slags talebobbel)
jeg har set det flere gange anvendt på nettet
jeg håber jeg har forklaret mig godt nok

Knuz Kidder

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 02-01-09 16:36

Jeg har noget javascript på min hjemmeside:http://mentos.wep.dk prøv og hold musen over en af scooterne så skulle der gerne komme noget tekst.

Jeg har lige tester om man kan sætter billeder ind og det kan man godt.

Her er javascripten: http://mentos.wep.dk/scooterhjemmeside/javascript/tooltip.js
Den kalder du så fra din html side som du ønsker at bruge den på med:
<script type="text/javascript" src="javascript/javascript.js"></script>

i din html fil skriver du så:
<div onmouseover="Tip(TooltipTxt(scootertekst1));" onmouseout="UnTip();"><a href="der.html">hejsa</a></div>

så skulle det gerne virke når du holder musen over hejsa linket

Kommentar
Fra : kidder

Dato : 02-01-09 16:43

Hejsa scootergrisen
Takker mange gange for dit forslag ,men det er desværre ikke det jeg søger

jeg glemet af nævne jeg kender til denne side her
Kode
https://account.snap.com/signup.php?source=www.design4wep.dk&campaign=viral-foot

(håber jeg har fået sat koden ind rigtig)
Men jeg ønsker bare et selvstændigt script
Hugs Kidder

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 02-01-09 17:04

jamen så prøv at udfyld den side og tryk continue knappen og opret dig som bruger.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 02-01-09 19:29

Du kan prøve dette script http://bentjuul.bsjh.dk/onmouseover/ det må være noget i den retning. Så kan du selv arbejde videre med det

Afhængig af din forbindelse, så ha' lige lidt tålmodighed når du holder musen over - det er jo en side der downloades når du holder musen hen over.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 02-01-09 23:28

Noget denne stil, lavet på 1 minut, klik på og så videre
http://peecee.dk/upload/view/147505

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 02-01-09 23:30

Kræver du åbner filen_ ellers virker det ikke.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 02-01-09 23:33

Tekst eller / billede er op til dig selv,
og jeg kan ikke udgive den på andre måder, med mindre jeg lægger den på
en hjemmeside____og hvem gider det, nu omdage.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 02-01-09 23:36
Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 02-01-09 23:42

SMUTTER IGEN_____________

Da det, sikkert heller ikke er første gang du ''profil'' har spurgt om lignende

Om du STADIG kan få det til at virker med et PHP script __??

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 03-01-09 00:03
Godkendelse af svar
Fra : kidder

Dato : 05-01-09 18:58

Tak for svaret bentjuul.
Det er netop noget i den retning,takker for hintet
Knuz Kidder

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-01-09 19:18

Fint du kan bruge det - god fornøjelse og tak