/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Print direkte på dvd skiver
Fra : peteralf
Vist : 692 gange
27 point
Dato : 17-11-08 15:10

Jeg har en HP C5280 som kan skrive direkte på cd/dvd-skiver
Mit problem er at det jeg printer, ikke står lige i midten af skiven og jeg kan ikke se nogen steder hvor jeg skal justere.
Der bliver godt nok vist at man kan strække et evt foto ud men det hjælper ikke .
Foto eller billede står stadig ikke lige som det skal.
Er der nogen hjælp at hente her?
V.H. Peteralf

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-11-08 15:18

Jeg har en Canon Pixma, og der er det efter jeg har klikket på print og hvor jeg skal vælge antal, at jeg også kan justere positionen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-11-08 15:39

Position må du kunne vælge i printerprogrammet (justering)

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 17-11-08 21:35

Prøv og print dit billed på et A4 først så kan du se hvor den printer.
Så klister du dvd'en fast til papiret med dobbeltsidet tape på undersiden og sætter den perfekt i midten på billedet også printer du igen.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 17-11-08 21:37
Kommentar
Fra : peteralf

Dato : 18-11-08 09:09

Hej Scootergrisen

Ja, det billede Du viser er korrekt og som Du kan se, er der ingen mulighed for at lægge skiven på en anden måde. Så hvad gør jeg????
v.h. peteralf

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-11-08 11:59

Som både refi & jeg har skrevet, så er det i det program til at designe den med, hvor du skal kunne justere den.

Kommentar
Fra : peteralf

Dato : 18-11-08 14:21

Hej Refi og scootergrisen

Jeg kan ikke finde det punkt i printerfunktionerne.
v.h.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-11-08 14:36

Du skal finde det i det program du bruger til at "tegne/skrive" det der skal være på CDen....

Kommentar
Fra : flemlone

Dato : 18-11-08 16:51

Hej
Hvis du ser dette link, og går forslaget på siden igennem, kunne det måske løse dit problem.
http://forums.cdcovers.cc/showthread.php?t=225454
MVH
Flemming