/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvilket brænderprogram er bedst?
Fra : gokkes
Vist : 481 gange
20 point
Dato : 13-03-03 13:05

Jeg har med nu op til flere uheldige episoder med cdrommer der er blevet brændt et par kb på og så melder programmet fejl!!IRRITERENDE!!!Så nu spørger jeg jer: hvilket program er det bedste og mest fejlfrie når det gælder fx.musik?????????????

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-03-03 13:08

Skal du lave boot-cd er winoncd bedst
Skal du brænde musik er Furio gratis
Skal du kopiere cd-er er clone-cd bedst
Skal du lave covers til er winoncd med program til dette

Men et godt allround program er Nero og bruger du guiden er det ikke så svært

http://www.mkdata.dk/pctutor/software/cdburn.htm er der en lille omtale af
* Nero
* WinOnCD
* CloneCD
* CDRWin
* Furio

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-03-03 13:12

Hej gokkes
Jeg vil helt klart mene,at nero er en af de bedste brænderprogrammer der findes.
jeg har prøvet mange forskellige.
men nero var den jeg valgte
og siden jeg begyndte med at bruge den,kan mine fejlbrændinger tælles på en hånd
og jeg brænder virkelig mange cder
MVH Brian

Kommentar
Fra : 1april

Dato : 13-03-03 13:50

Hvad er det for en type fejl du får?
Det behøver ikke at være brænderprogrammerne som der er noget galt med, det er som regel hardwaren som ikke kan følge med,så skriv lidt om fejltyper samt hardware oplysninger for at få lidt bedre hjælp.
V.H.1april

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 13-03-03 15:42

NERO burning rom...

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 13-03-03 15:48

Nero rykker helt klart bedst(efter mine egne erfaringer).

Jeg brænder ca. 20-40 cd'er om ugen og har endnu ikke haft en eneste fejl brænding, selv om jeg brænder med 40x på unnamed cd'er hvor der står at de max kan klare 24x.... så jeg synes nero er et kanont program.

Mvh. dr_scooter

ps. brænder alt fra iso, mp3, spil, os, doc, txt, backup, fra cd, til cd(copy), musik(til cd afspillere) osv....

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 13-03-03 15:54

Jeg ville nu helt klart mene Easy cd creater

Kommentar
Fra : Nexuz

Dato : 13-03-03 17:48

Der er forskellige meninger, Gokkes, men det er ikke svært at se hva der falder mest i smag. Nero er også mit bedste bud, og Roxio ligesådan. Har ikke haft en eneste fejlbrænding med dem. Furio er jeg dog skeptisk med. Flere af dem jeg har lavet somputer for, har problemer med det program.
Som Uffe også siger, er CloneCD også bedst til at kopier cd'er. Det er nemt og enkelt og du vil være glad for at det!

Nex

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 13-03-03 18:50

Jeg må nok sige at jeg har skiftet clone cd ud med alcohol da den kan klare flere formater.
se mere på <http://www.alcohol-software.com/>

Kommentar
Fra : dgs

Dato : 19-03-03 15:04

Nero er helt klart bedst alle de cder jeg har brænd i tidens løb tror jeg kun jeg har brændt 3 fejl så NERO ER COOL!!!!!!