/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hvorfor
Fra : pve
Vist : 557 gange
100 point
Dato : 15-08-08 17:39

er der så mange "spørgsmål" der går ud på at takke den ene eller den anden eller hvad det nu er for returpoint der skal uddeles ?

Er Kandu ikke et forum hvor der stilles spørgsmål og der svares på spørgsmål?

Jeg antager at de fleste kan acceptere ét svar som er bedre end de andre - eller hvad ? eller er det bare pointdeling ??

God weekend

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-08-08 17:47

Som jeg også lige har skrevet i Teils tråd

Når jeg har stillet et spørgsmål, er der ikke altid et klokkeklart svar, og i de spørgsmål, kan det være svært at udvælge et svar som det bedste, derfor giver jeg "hele banden"

Det syntes jeg er mest fair, alle har brugt tid på at hjælpe, jeg har så brugt at dele point ud over nogle gange, så jeg ikke spammer hele de sidste 25.

Og sådan har jeg tænkt mig at fortsætte

Kommentar
Fra : iah

Dato : 15-08-08 18:05

Citat
Og sådan har jeg tænkt mig at fortsætte

Ja, man kan jo næsten altid se hvad det går ud på når der står specifik modtageradresse, så dem lukker jeg aldrig op.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 15-08-08 18:05

Og mor har talt do

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-08-08 18:09

Men jeg linker nu også altid til mit spørgsmål, så der burde ikke være tvivl om, at det IKKE er pointbytteri

Dr_Dem, vel har jeg så

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-08-08 18:11

Kandu kan jo takke sig selv da det IKKE er muligt at "dele" point....

Eller AFSKAF det pointsystem....

Det fylder snart halvdelen af deres "såkaldte" VIDENDATABASE...

Kommentar
Fra : pve

Dato : 15-08-08 19:09

Nordsted1 jeg kan tildels give dig ret - og alligevel ikke helt. Det ene svar må være bedre end det andet i de fleste tilfælde, men mange gange virker det som om at hvis givene kandu'er svarer SKAL der deles point. Det ses meget sjældent at der takkes (og bukkes) for "dødelige" Kandu'er.

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 100 point
Dato : 15-08-08 19:11

Efter 1. fintælling kan det konkluderes at 99,99 % af alle
kandu’ere, ifølge eget udsagn, er totalt ligeglade med point.

2. fintælling viser, at der er ca. 73.69 %, der alligevel går helt vildt op i point.
( Ja. . . Regnestykket går IKKE op. Der må være en fejl et eller andet sted )

Så kunne vi ikke aftale, at alle ( Et sted mellem 0,01 og 73,69 % ), der alligevel finder det nødvendigt med disse point-uddelinger, bruger en dertil beregnet kategori, som det ikke er muligt at abonnerer på og som ikke vises i "Seneste 25".

Vi kunne måske få oprettet en kategori, der hedder ”Pjat”
Så kunne der spares meget tid med at slette uønsket post i indbakken.

Dette er bare et af de forslag, der aldrig bliver til noget.

Nå. . . Det går da nok alt sammen alligevel, hvis vi bare kan lade være med
at irriterer os over Kandu’ers og menneskehedens mangel på
overensstemmelse mellem, hvad de siger og hvad de gør.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-08-08 19:12

Jeg elsker at få point, som jeg samler i en stor stor kasse.

Men adresserede point åbnes vel kun af to personer................adressaten og den nysgerrige.

Til tider er det da også fjollesvar som får point........................er så også snyd.

Og dem der får point for et forkert svar, er det snyderi.

Er det egentlig ikke ligegyldigt.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-08-08 19:14

Jo Eyvind skide være med det

Jeg lægger 300 you tube links ind

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 15-08-08 19:18
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-08-08 19:23

Citat
Vi kunne måske få oprettet en kategori, der hedder ”Pjat”
Så kunne der spares meget tid med at slette uønsket post i indbakken.

Den findes allerede gambrinus og hedder smalltalk = småsnak = vrøvl uden mening = skænderi = rosende omtale (TAK ) = og andet som ikke bør fylde de "rigtige" kategorier.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-08-08 19:29

Er du da skingrende sindsyg Eyvind
Smalltalk er den eneste useriøse kategori her på Kandu !
Den skal ikke spoleres af intetsigende seriøse indlæg.
Gambrinus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-08 19:31

Gambrinus

Citat
Vi kunne måske få oprettet en kategori, der hedder ”Pjat”
Så kunne der spares meget tid med at slette uønsket post i indbakken.

Du bestemmer jo selv fra hvilke kategorier du ønsker post

Du abonnerer måske på det hele.

Fjern fluebenet til det, som du mener er uønsket post.

pve

Har du aldrig modtaget "takkepoint" ?????

Kommentar
Fra : pve

Dato : 15-08-08 19:33

Ans - nej (ikke hvad jeg kan huske + mener heller ikke jeg har uddelt dem)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-08-08 19:36

Der er kun 1 måde at slippe for al det pointrace.....

Giv mig dem ALLE.....

Så deler jeg de måske udbetalte præmier ud til de MEST standhaftige Kandubrugere....

Fordelingsnøglen kommer senere....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-08-08 19:38

PS...

Administrationsgebyr fratrækkes INDEN udbetaling...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-08-08 19:41

Grum-brians

Ja jeg er - men de har ikke flere af de små gulgrønne pille på apoteket.

Nu vil jeg gå en tur med min lille hund, når konen har smurt alle fire hjul.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-08-08 19:45

Jeg ka' ski' da ikke fjerne flueben for de point-uddelingsspørgsmål, når de bliver opettet i alle mulige kategorier.
Og selvfølgelig abonnemerer jeg på alt og lidt til.
Til manges overraskelse kan selv jeg lære mere.

Nedenstående citat er såmænd også møntet på mig selv :

Citat
Nå. . . Det går da nok alt sammen alligevel, hvis vi bare kan lade være med
at irriterer os over Kandu’ers og menneskehedens mangel på
overensstemmelse mellem, hvad de siger og hvad de gør.

Jeg er nemmelig også en Kandu'er.
( Om jeg kan betegnes som et menneske, vil jeg lade op til andre at afgøre )
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-08-08 19:45

Godt, at du kan træde i karaktér, Gambrinus

- og ikke mindst vores allesammens "mor" Nordsted1

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-08-08 19:46

På hundens rulleskøjter eller din roller...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-08-08 19:48

Jeg kan ikke se, at det skulle være så belastende at man giver point til flere.

Det er jo ikke sådan, at seriøse spørgsmål ikke kan komme på forsiden, men jeg kan da godt se, at de hurtigere forsvinder ud.

Men dem der sætter sig ved puteren, og ikke har været på i løbet af dagen, tror jeg vil kikke videre på side to, for at se om der er noget interessant.

I de tråde hvor jeg får et klart svar, siger jeg gerne tak til alle der har deltaget, men som sagt er der mange spørgsmål, - fra min side - hvor jeg har svært ved at udvælge det bedste....

Måske og jeg skriver udtrykkeligt MÅSKE får jeg også nemmere flere til at hjælpe mig, når jeg giver point til alle der hjælper.

Jeg er da løbet tør for point et par gange, det er møj irriterende, men har jeg ellers ikke haft nogle spørgsmål i et stykke tid, og fået samlet sammen, så vil jeg da gerne dele ud til hjælperne

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 15-08-08 19:56

Nordsted1 Enig, har nogle gange givet alt hvad jeg havde, trykkede forkert (satan og helved) og måtte vente et par dage eller trylle lidt.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 15-08-08 19:58

e

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 15-08-08 20:00

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-08-08 20:02

Jeg har ikke lært at trylle

Godkendelse af svar
Fra : pve

Dato : 15-08-08 20:08

Tak for svaret Gambrinus, jeg vil nøjes med at give dig point.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-08-08 20:22

Takker og bukker.

Til alle de andre, der ikke fik point :
ÆV BÆV

Gambrinus

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-08-08 20:26

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-08-08 22:00

hmmmm......

Gambrinus

Å så en