/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fra : Nordsted1
Vist : 541 gange
500 point
Dato : 05-08-08 21:46

Den vil jeg sq ikke have hængende på mig

p.s. jeg har skrevet til kandu idag, og spurgt om det ikke var muligt at ændre, så spørgere også får mail efter man har lukket sit spørgsmål, det er jo helt tilfældigt at man (jeg) ser der er nyt, når jeg først har lukket

pps det var faktisk meningen at jeg ville have forhøjet, men kom til at trykke accepter først,

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 05-08-08 21:56

Jeg forstår ikke dette sprøgsmål er der sket en fejl ? og hvad betyder 3773 ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-08-08 21:59

Ups jeg glemte linket

http://www.kandu.dk/spg124602.aspx

Så du der motorbølle, så kan du få en forklaring - undskyld forglemmelsen -

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 05-08-08 22:14

Citat
Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv

Nå det er sådan man får point

Men tillykke til 3773

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-08-08 22:18

Jamen han kommer fadme til at gi' øl

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 05-08-08 22:19

Det er klart

Kommentar
Fra : iah

Dato : 05-08-08 22:40

Jamen han kommer fadme til at gi' øl

Skal det fadølmåske?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 05-08-08 22:42

Der skulle have stået:

Skal det være fadøl måske?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-08-08 22:42

iah... det er fordi jeg ikke bander, sådan rigtigt

Jeg er ligeglad i begge ender, hvilken slags øl det bliver, bare han gi'r

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-08 22:59

Citat
Jeg er ligeglad i begge ender

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 500 point
Dato : 06-08-08 00:35

Måske Carlsberg Lite? De siges at smage godt.

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-08-08 07:33

Tak for svaret 3773.

Hvis du spidser mig af med en light.... så er du en fedterøv

Kommentar
Fra : pve

Dato : 06-08-08 07:53

Hov hov jeg har også en til gode !! Og det skal ikke være Lite.