/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
MÅNEDENS PRÆMIE
Fra : Nordsted1
Vist : 831 gange
20 point
Dato : 04-08-08 14:23

YES, så har jeg fået tilsendt min præmie fra 1.11.07

Har i andre vindere også det.... ellers er de nok på vej

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 04-08-08 14:27

te´løk´

Fik du den med renter?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-08-08 14:37

Super - men du har vel allerede brugt dem.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-08 14:41

Yearhouse.... nu strammer du den...

Eyvind... ja det har jeg, men kun i tankerne, hva med dig, har du fået din præmie fra.. var det ikke september 2007?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-08-08 14:47

mesen fik sin printer næsten med det samme.
e.c fik sine 500 at se et øjeblik.

Jow - de skylder ikke mig noget.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-08-08 14:48

Fra 1.11.07...Hold kæft det er flabet

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 04-08-08 14:53

HEY en idé til brev:

_____________________________________________________________

Kære Kandu-team

Vi som er vindere har gjort mere for jer, end jeres MØDRE !.
Vi har ventet på jer i 18 måneder..

_____________________________________________________________

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-08-08 14:54

LOOL Pas på du ikke blir smidt ud.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-08 14:55

Yearhouse... du ka da vist ikke regne??

her er lidt til at hjælpe

http://www.super-games.cz/adult/orgasmic-calculator.html

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-08-08 14:58

på tide da nordsted - men de burde rent faktisk give renter når de har kunnet valte og vrage med DINE penge i al den tid de har haft dem til udbetaling - gav vide hvad loven siger ????

men tillykke alligevel

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-08-08 15:03

Ja ja bedre sent end aldrig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-08 15:04

Renter, ja det kan der være noget om, men jeg er tilfreds med at jeg overhovedet så noget til præmien.

Jeg kunne jo også bare have rykket for den, det havde MÅSKE hjulpet

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-08-08 15:40

"Snakkede" da med kandu igår. De havde tænkt sig at sende pengene, sagde de. Lad os nu se!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-08 15:41

3773 har du fået brev idag?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-08-08 15:46

Nix. Tror ikke på noget, før det er hævet i banken! (Det sender vel en check)!

Hvis de sender!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-08 15:48

Ja, det er en check, -Danske Bank-

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-08-08 15:57

men vil stadig gerne se den, inden jeg tror på noget som helst

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-08 15:59

3773.. det kan jeg godt forstå, men vi får se, måske andre kandutter også har modtaget check idag,

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-08-08 17:10

Tillykke

Min kom også idag...

Måske hjalp det at gøre Helle sur...
God dag til alle
vh ben

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-08 19:57

Tak Benjamin.Hansen, så er du nok medårsag, til at checken kom idag

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-08-08 20:00

Så må vi jo igen gøre lidt reklame, for at noget dukker op hvis man preser hådt nok.
Men det burde jo ikke være nødvendigt...
men sådan er der jo så meget.

Jeg håber alle kommer med på vognen nu. Det vil jo være godt for Kandu.dk's renome.

vh ben

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-08 23:37

Jeg ser lige, at mit brev ikke var stemplet, så måske brevet har været sendt med brevdue, og med dette blæsevejr, kan det jo tage sin tid for en due at nå frem

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-08-08 02:32

Jeg er her altså for sjov, at jeg så er blevet udtrukket som vinder og ikke set noget til gevinsten, det kan ikke engang gøre mig sur, bortset fra det så var der en check på 500kr fra Kandu med posten i dag, øh i går hedder det vist nu.
Så nu nu skal der soldes nå nej, jeg har brugt pengene, så godt og vel endda

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-08-08 19:51

Husk jeg giver bajere (når og hvis skillingerne kommer.)

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 20 point
Dato : 05-08-08 19:55

....og ja OVN, det er for sjov OG VIDEN-DELING! Jeg har hentet meget godt hos Kandu. Og ved specifikt at jeg har hjulpet nogle til noget rigtig godt - indenfor det jeg er god til.

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-08-08 20:08

Tak for svaret 3773. Lige mine ord

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-08-08 20:09

Jeg ser frem til bajerne, dvs jeg kan godt "nøjes" med en enkelt, altså ikke mærket 1 enkelt, men en enkelt bajer

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-08-08 20:13

Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.Nordsted er en fedterøv.

20 poæng....................jeg giver sgu meget mere

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-08 21:56

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=124602#1417148

Du er da aktiv på kandu p.t.

Brokker dig over for få point, men se nu her http://www.kandu.dk/spg124677.aspx

Håber at I kan sove godt i nat med eller uden point