/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad er det lige
Fra : Laika_pigen
Vist : 1208 gange
125 point
Dato : 26-07-08 08:40

som der sker her inde på siden???

Når jeg kommer ind og har logget mig på. Bliver jeg standset fordi et pop-up vindue eller andet bliver stoppet?!

Det sker ikke på nogen anden side jeg går ind på?!

Hilsen Laika_pigen.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 26-07-08 08:48

Sker det hver gang du logger på?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-08 08:49

Citat
eller andet

Mon ikke det er cookies du har "blokeret" for....

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 26-07-08 08:53

Det sker hver gang jeg logger på og hver gang jeg trykker for at se nye besvarelser eller tips.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-08 08:59

HVAD sker ??????

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 26-07-08 09:01

REFI!!!

At der kommer en linie oppe i toppen af vinduet som siger noget er blevet blokeret!!!!
Det er jo det jeg prøvet at sige i mit første indlæg!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-08 09:04

du skal da bare være glad for at den pop-up bliver stoppet og det kan da ikke forhindre dig i at komme videre - eller ???

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 26-07-08 09:04

DEN SKRIVER HELT PRÆCIST!

Internet Explorer har forhindret dette websted i at vise indhold med sikkerhedscertifikatfejl for at hjælpe med at beskytte din sikkerhed. Klik her for indstillinger....

Hvad er det lige den gør det for??
Har aldrig haft probs med det før.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 26-07-08 09:06

miritdk

jo det er fint nok det bliver stoppet. Men det er hver gang, hele tiden her på siden!
Også selv om jeg bare opdatere.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 26-07-08 09:06

Det som jeg ikke forstår er det er den eneste side som gør sådan. Ingen af de andre sider jeg bruger gør det her.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-08 09:07

Citat
Klik her for indstillinger....

Du kunne jo gøre som der står

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-08 09:12

de åndsvage reklamer og popups

installer denne og problemet forsvinder http://www.ie7pro.com/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-08 09:13

ps husk at genstarte

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 26-07-08 09:13

hmm

Det har jeg så trykket vis til nu. Så viser den bare siden her igen. Intet mangler.

Men nu gik jeg ned i start. Der stod jeg havde instaleret nye programmer.

DET HAR JEG SÅ IKKE LIGE GJORDT?!?!?!?!

Hver er det for noget?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-08 09:20

Nu "blander" du vist nogen ting sammen.....

HVAD trykkede du på ved "klik her for indstillinger"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-08 09:21

aha - du må jo fornylig have installeret noget nyt og får derfor besked om det - den kan du fjerne hvis du vil

kig lige her: http://kimludvigsen.dk/tips-windows-start.php under Undgå popop-besked

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-07-08 09:23

Jeg kan ikke helt sikkert huske hvilken tast...........

Men er det ikke ctrl, man skal trykke på, imens man enter siden, så "får du det hele med"??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-08 09:27

Citat
så "får du det hele med"??

JA...

Incl. det man netop IKKE skal have med

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 26-07-08 09:29

REFI

der er 3 ting jeg kan gøre.

1. Vis blokeret indhold.
2. Hvad er risikoen?
3. Flere oplysninger.

miritdk

Jeg har desværre ikke installeret nogle nye programmer. Der er kun dem som jeg altid har haft!

Jeg ved ikke om det har noget at sige. Men vi har lige haft vores Bærbare (som der er problemet nu) med på Ferie på Sjælland. Der kunne vi bruge gratis net i det sommerhus vi lejede. Det ned hed NoPayNet.

Har det noget at skulle sige? Det satte ihvertfald vores Norton ud, så der kom et rødt kryds i den frem for det grønne flueben. Trods for der er over 250dage endnu på den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-08 09:33

Citat
Det ned hed NoPayNet.

Så HAR du jo installeret noget - og sikkert noget SKIDT i forbindelse med det.....

Der er gerne en HAGE - når noget er GRATIS

Og det er sikkert en reklame derfra der forsøger sig....

Så enten...

Lad den vise det så du ser HVAD det er eller en tur på www.malwarecheck.dk (det er nu næppe så grelt)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-08 09:38

afsted med dig http://www.malwarecheck.dk/forum/ og læg dit spørgsmål i runscanner forum - du får så yderligere vejledning

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-07-08 10:35
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-08 10:49

lige akkurat Eyvind ! derfor er et sikkerheds check også nødvendigt for at stoppe alt uvedkommende osv osv

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 26-07-08 11:40

Jeg kan slet ikke finde ud af sådan noget. Kan jeg ikke give den til min computermand så han kan fikse det?

Nu når jeg skriver så kommer der sådan en rød streg under det hele????!!!!
Og når jeg åbner et vindue og skriver den tekst jeg vil ha så åbner den endnu et vindue bare under fanebladene. Har IE7 på maskinen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-08 11:51

laika_pigen - den røde streg er stavekontrol der er slået til i ie7pro - det kan forandres ved at klikke på ikonet - vælge spell checker fra i første faneblad

og selvfølgelig kan du finde ud af det hvis du bliver guidet igennem og det bliver du !!

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 125 point
Dato : 26-07-08 11:52

ps hvis du alligevel er inde i indstillinger for ie7pro så smut lige i other og vælg dansk som sprog så kan den vise sig at være lidt nemmere

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 26-07-08 12:39

Men forstår bare ikke hvorfor den lige skulle være der nu? Jeg har aldrig stavekontrol på.
Og har ikke selv sat den til.
Jeg har fået snakket med min computer mand nu. Han ordner den på Mandag. Han sagde han ville ta en back-up og omformatere og installere det hele på ny. Så skulle det hele gerne være væk.

Han fortalte der de sidste par uger har været et par stykker som de ikke har kunne få bugt med.
Og de kunne ikke finde noget som har kunnet ta dem endnu. Så det eneste han sagde der var at gøre var at ta en back-up også slette det hele.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-08 13:17

Citat
Han fortalte der de sidste par uger har været et par stykker som de ikke har kunne få bugt med
????? hvad kunne hvem ikke få bugt med ?

Kommentar
Fra : dior

Dato : 26-07-08 13:53

Når jeg får den røde linie frem foroven,klikker jeg på TILLAD BLOKERET INDHOLD..Hvis jeg altså stoler på siden,og så er dét problem løst
God weekend.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-07-08 17:06

Miritdk - det er den nemme løsning.
men er der snavs kan det jo ligge i de filer som gemmes som backup.

Min løsning til at gå på "gratis net" ude omkring.
Jeg starter med backup af hele windows partitionen.

Så ud i verden og surfe......................

Hjem og genindstallere den backup, og vupti alt snavs er væk.

Noget andet jeg leger med er et windows styresystem på en USB pen ( 8 GB ) og så starte op på den.................så skal den bare geninstalleres når jeg kommer hjem ( ca. 8 min)

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 22-08-08 22:16

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-08-08 23:47

velbekomme