/ Forside/ Interesser / Videnskab / Filosofi / Spørgsmål
10  ans 370
ånder
Fra : xtx
Vist : 536 gange
5 point
Dato : 10-03-03 12:58

hvor kan man finde en som ikke tror på ånder...

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 10-03-03 15:34

overalt

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 10-03-03 16:30

kan du ikke uddybe dit spørgsmål lidt.. hvad mener du..?
vil du opsøge en der ikke gør eller..?
tror ik det bliver svært det er vel de færreste der tror på den slags

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : kimboje

Dato : 11-03-03 20:39

Man kan også sige: Finde en??? Nej man kan ikke finde én, men man kan finde mange. Så svaret må være nej. Og det er jo i sig selv noget sludder.

Spørgsmålet med et personligt svar: Jeg tror ikke på ånder. Hvis disse tingester findes, så er det ikke nødvendigt med tro, så må vi anvende viden. Findes de derimod ikke, ja så kan man tro...

Eller som Niels Bohr svarede [frit efter hukommelsen!], da han blev spurgt hvordan han kunne sætte en hestesko over sin dør: Det kan jo ikke skade [eller lignende..?, min hukommelse svigter åbenbart kraftigt her.

Mvh. Kim Boje

Kommentar
Fra : Bruno53DK

Dato : 18-03-03 10:12

Ånder:
er omvandrende sjæle der ikke har løsnet sig fra det physiske plan-de kan værer ved at færdigøre sig til næste plan-eller har en opgave til et nu levende menneske-

jeg personlig har oplevet min far komme til mig efter sin død-ligeledes min mormor-jeg har også oplevet flere paranormale oplevelser i naturen-
det der er det vigtigeste! -er at åbne sit hjerte-man skal ikke fokusere så meget på forstanden-for disse planer er ikke tilgængelig for den mentale forstand!-
da livet ! er livet på Jorden !-
da vi så i denne nutid går så meget op i det hensides ! er en kultdyrkelse-
alle vil være så oplyste!!!
det er da også en oplevelse at opleve disse kontakter-men det ændre også en del hos os-
jeg siger altid til de søgende og lærlinge-
vær du glad for dit naive hjerte!-du kan tids nok komme til at skulle værer med til at styre NoasArk-
for inden det enkelte menneske dør !vil vi alle ha oplevet den udvikling der ligger til grund for at du er lige netop det menneske du er! -dette er hoved planen bag Guds store arbejde- så nyd Livet-med bægge ben under dig
Bruno/Pastoren

Accepteret svar
Fra : zhogun

Modtaget 5 point
Dato : 26-10-03 15:22

Igen er Bruno i færd med at kæmpe sig ud af metafysikkens hashsky. Imens kunne jeg jo besvare spørgsmålet:

Alt er relativt... at finde EN, ET bestemt sted der tror på ånder kan være svært. Alene hjemme hos mig er der tre der ikke tror på ånder, men det var jo ikke en besvarelse af spørgsmålet.

Zhogun

Godkendelse af svar
Fra : xtx

Dato : 26-10-03 17:26

Tak for svaret zhogun.