/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
koder til xp pro
Fra : soren3329
Vist : 604 gange
20 point
Dato : 16-05-08 20:13

hej er der nogen som har en ide om hvor jeg kunne finde en ny koder til mit xp pro produkt ved man kan ringe til micsoft men må da være muligt og finde et sted man kan gå ind og hente koden gratis mvh søren

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-08 20:31

Citat
men må da være muligt og finde et sted man kan gå ind og hente koden gratis

Det er det også - men det er ulovligt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-05-08 20:35

Du ringer bare og får en kode på 42 tegn

Kommentar
Fra : soren3329

Dato : 16-05-08 20:36

engang kan der vel ikke ske meget ved

Kommentar
Fra : soren3329

Dato : 16-05-08 20:37

ja tager bare utrolig lang tid har prøvet skal først finde en som kan snakke dansk og en som kan finde ud af det med koder men har jeg ikke tid til og vente på

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-05-08 20:38

De taler dansk svensk norsk eller hvad du ønsker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-08 20:39

Citat
finde en som kan snakke dansk og en som kan finde ud af det med koder men har jeg ikke tid til og vente på

Du skal jo ikke ringe til Bolivia

Hastværk er lastværk.....

Kommentar
Fra : soren3329

Dato : 16-05-08 20:40

de gange jeg har prøvet måtte jeg ringe op ti gange for jeg fik fat i en som kunne hjælpe mig

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-05-08 20:41

du ringer sikkert til det forkerte sted, de stiller da om hvis du ikke
kan tale svahhili.

Kommentar
Fra : soren3329

Dato : 16-05-08 20:41

nej men har en kæreste som bruge sin pc meget men hinds pc er ramt i virus så skal ha et andet program lagt ind men den kode´jeg har er opbrugt

Kommentar
Fra : soren3329

Dato : 16-05-08 20:43

nogen som har en ide eller noget jeg kan bruge så kæresten kan komme på nettet igen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-08 20:45

Citat
de gange jeg har prøvet

Ja - de er nok blevet trætte af dig....

Hvad med at skrive den ned

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-05-08 20:46

næh du roder bare for meget

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-05-08 20:48

kode eller ej, der er nogle timers arbejde med at oprette den pc

Kommentar
Fra : soren3329

Dato : 16-05-08 20:48

refi hjælper ikke meget og skrive den ned når koden kun kan bruges tre gange
teli ved du ikke en fis om så hold dine megninger for dig selv

Kommentar
Fra : soren3329

Dato : 16-05-08 20:52

ved jeg har rodet med mange pcer men jeg bad og et råd ikke folks megning om hvor dum jeg er bare fordi jeg ikke har tid til og ringe rundt og spørge efter en kode

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-08 20:52

Du kan da bruge koden så tit du lyster.....

Du kan bare ikke aktivere mere end 3 gange....

Men da du installer tit nok er det vel heller ikke et problem - den når aldrig at blive for gammel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-08 20:54

Citat
bare fordi jeg ikke har tid til og ringe rundt og spørge efter en kode

Det må du tage dig tid til - det er eneste LOVLIGE udvej....

Kommentar
Fra : soren3329

Dato : 16-05-08 20:54

håber du hygge dig refi for kan virkelig ikke bruge dine dumme kommentar

Accepteret svar
Fra : BarkeBillen

Modtaget 30 point
Dato : 16-05-08 20:56

hent den da på badbits,,,det er nok det nemmeste

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-05-08 21:17

Du skriver at kæresten skal på nettet, er det stort set det eneste som computeren bruges til ? Så læs med her: http://www.kandu.dk/spg121436.aspx og glem alt om den XP, Ubuntu kræver ingen koder og er nem at bruge, og så er i også dejlig fri for virus

Godkendelse af svar
Fra : soren3329

Dato : 16-05-08 21:28

Tak for svaret BarkeBillen.
hvordan virker det program ja er ikke helt med i computer verden så spørg nok dum

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 16-05-08 21:58

He he O.V.N

Du lyder ligesom en jeg kender...

Kan bare ik' hitte ud af den terminal..

>Soren 3329, kan godt forstå hvis du er frustreret, men helt oprigtigt, prøv at gøre son O.V.N. siger!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-05-08 22:06

Michaelmoeslund hvordan lyder jeg og hvorfor en terminal ?

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 16-05-08 22:19

>o.v.n ja nu når du spørger, så ved jeg det vel egentlig ikke..

Men det du skriver, lyder ligesom en jeg kender, og ikke noget negativt eller fordækt i det, er selv blevet smittet af linux ubuntu 8.05..

Programmer/tilbehør/terminal...

Og det er ikke dig der lyder som en terminal!