/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Elements 5
Fra : pve
Vist : 572 gange
200 point
Dato : 14-04-08 14:29

Når jeg bruger Magnetic Lasso Tool sker det til tider, at jeg får trykket lidt for hurtigt på musen således, at det bliver opfattet af pc'en som et dobbeltklik og derved afslutter markeringen.

Kan man på nogen måde fortryde dette så man kan forsætte markering der fra hvor man var nået til ? Har prøvet Delete og CTRL Z uden held.

Accepteret svar
Fra : fotowig

Modtaget 210 point
Dato : 14-04-08 14:54

Desværre. Du må om igen.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 14-04-08 15:24

Er der ikke et sted hvor du kan klikke påFORTRYD? Det er der i nogle billedbehandlingsprogrammer.Men desværre kender jeg ikke Elements 5

Kommentar
Fra : pve

Dato : 14-04-08 16:55

Citat
Er der ikke et sted hvor du kan klikke påFORTRYD? Det er der i nogle billedbehandlingsprogrammer.Men desværre kender jeg ikke Elements 5
- jo CTRL Z, men det virker ikke

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 14-04-08 17:00

Har lige prøvet alle muligheder. Der er ikke noget at gøre. Du må simpelthen tage dig lidt mere tid og trykke laaaangsomt. Eller også bruge det midterste lassoværktøj, hvor man kan fortryde med backspace. Dog ikke, når "snoren" er samlet, og myrerne begynder at løbe, så fanger bordet også her.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 14-04-08 17:32

Øv

Godkendelse af svar
Fra : pve

Dato : 14-04-08 17:47

Tak for svaret fotowig, det var et trist svar, men åbenbart er der intet andet at gøre end at tage den stille og roligt.