/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
En god idé til ny mus
Fra : TQsen
Vist : 679 gange
450 point
Dato : 05-04-08 22:50

Jeg skal have en ny mus. Men ved ikke helt hvilken jeg skal vælge....
Lige pt har jeg en Logitech G7, men den dobbeltklikker når jeg klikker. Det er pænt irreterende.
Den må meget gerne være trådløs, og skal hovedsageligt bruges til gaming. (Er venstrehåndet, men det behøver ikke nødvendigvis ikke være en venstrehåndsmus).
Nogle gode forslag???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-04-08 22:59

Ja en logitech det har jeg trådløs samt tastatur og det virker fint.Gå i kontrolpanel og sæt dine instillinger til enkeltklik under mus opsætning

Kommentar
Fra : fem6

Dato : 05-04-08 23:24

SÅ er der KATTEMAD________

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-04-08 00:30

Har du bluetooth indbygget ? Så kan jeg anbefale en Logitch som er både hurtig og præcis, ingen tingel tangel udvendig på computeren

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 06-04-08 00:46

Jeg læste et eller andet sted at Logitech MX revolution cordless laser mouse skulle være en af de bedste gamermuse derude..

Accepteret svar
Fra : ch1quita

Modtaget 450 point
Dato : 06-04-08 14:07

Jeg har "gamet" i lang tid på højt niveu. Hvis du svarer mig på følgene spørgsmål ska' jeg med glæde hjælpe dig.. :)

-Spiller du low/high-sense?
-Har du musemåtte/andet underlag og hvilket?
-Hvilket/ke spil spiller du?

-MVH :)

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 06-04-08 17:23

- Ja til High/low sense

- SS Steel musemåtte

- Battlefield 2, COD 4, Crysis, CSS, Frontlines

Kommentar
Fra : ch1quita

Dato : 06-04-08 17:58

Jeg tror du misforstod mit første spørgsmål..

Spiller du low eller high-sense. Du kan ikke spille begge dele :P - Dette spørgsmål er nok det vigtigtste da det bestemmer hvilken teknologi der passer bedst til din spillestil. Optisk, laser, IR, you name it :)

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 07-04-08 17:24

Så har jeg fundet en mus.
Det blev en Razer Lachesis.

Kommentar
Fra : ch1quita

Dato : 07-04-08 22:22

Jamen selv tak for hjælpen da...

Godkendelse af svar
Fra : TQsen

Dato : 09-04-08 17:49

Tak for hjælpen ch1quita.
Du satte skub i nogle ting, takker.