/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Kopi og tryksager
Fra : Assist4dogs
Vist : 679 gange
50 point
Dato : 01-04-08 15:56

Er der nogen af jer her inde der ved hvor man kan få lavet billig kopiering eller tryk-sager.
Jeg skal have trykt/kopieret min brochure som er i A4 og kun i sort og hvid... Det fleste steder tilbyder de kopiering med 4 farver og det koster som regl 4 kr per styk. Så er det jo billigere at bruge en boghandel... men der må da være billigere måder at gøre det på...
Kan det virkelig passe at man selv skal kopiere dem.... ??

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 01-04-08 16:02

Det lyder dyrt. Prøv at se her, der er ikke nævnt priser på sort/hvid
Citat
Farvebrochure i A4 - 4 sider, trykt på flot, kraftigt papir, falset og renskåret - fra kr. 2,56 pr. brochure
http://www.sdp.dk/

Du kan indhente tilbud på siden.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 01-04-08 16:08

Du kan også forespørge hos mail@kjgrafisk.dk som kan levere sort/hvid til utroligt rimelige priser, - men priserne afhænger af oplag og papirkvalitet.
Ammitz

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 01-04-08 16:26

[CITAT]--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

Kan det virkelig passe at man selv skal kopiere dem.... ??

Ja det synes jeg da! Har du ikke en god schanner og en ordentlig sort - hvid printer?

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 01-04-08 16:40

Jeg kan godt følge spørger, - det er ikke altid det kan betale sig at skulle bruge sin blækprinter, hvis det drejer sig om mange print. I tilfælde af at man skal bruge mange, - betaler det sig ofte at søge efter nogen som kan printe hurtigt til en forholdsvis billig penge.

Ammitz

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 01-04-08 16:51

Min Brother laver 1-3000 på en patron. Sort/Hvid

Jeg synes ikke man kan forvente at få det lavet ude, billigere end man selv kan.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 01-04-08 17:20

her er nogle priser på forskellige måder at få dem kopieret
http://www.lasertryk.dk/default.asp?link=http://www.lasertryk.dk/digitaltryk-priser.asp

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 01-04-08 18:15

Almindelig sort kopier koster normalt ikke mere end ca. 50 øre pr. stk + moms på almindeliog 80g papir. Det er selvfølgelig lidt dyrere hvis det skaL være kraftigere og finere papir.
4-farvet kopier kan fåes for 2,00 kr. pr. stk + moms ved større oplag.
Der er ikke mange firmaer der kan klare sort eller farvekopier i dag. De kan kun printe fra en pdf fil.
Har du yderligere spørgsmål, så skriv på min mail.

Med venlig hilsen
hawaii7