/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
reklame, hvor??
Fra : Assist4dogs
Vist : 332 gange
50 point
Dato : 31-03-08 18:18

Hej

Jeg har et firma hvor jeg tilbyder adfærdsbehandling, personlig hundetræning, foredrag, kurser og meget mere.

Er der nogen her inde der har nogle gode ider til hvor jeg kan gøre opmærksom på mit firma...

Jeg har allerede været i lokal radioen, 2 lokal aviser både med atikel og annoncer, har brochure hos lokal dyrlæge, samt er et par små billige steder på nettet.

Hilsen Anita

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-03-08 18:19

og den lokale ugeavis

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-03-08 18:19

en fodtur rundt til alle postkasser med en reklame

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-03-08 18:25

Jeg ved ikke hvad der kræves.... men hvad med bladet for aftenskolen??Vi får nogle blade lige efter sommerferien, hvor vi kan tilmeldes alle mulig kurser, også alm. hundetræning, men ikke sådan et kursus som du kan tilbyde

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-08 18:30

Kenneler

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-03-08 18:38

Du kan også hænge opslag i div. forretninger

Kommentar
Fra : vonmissy

Dato : 04-06-08 18:52

tror du skal tænke større end lige lokalområdet.. spør ellers hos de forskellige e-shops om du må have et link på deres hjemmeside? mange vil gerne gå med til gratis byt, hvis du også en en HP.