/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Tokyo's hunde.?
Fra : prinsessemulle
Vist : 500 gange
10 point
Dato : 29-03-08 19:01

I Tokyo er NOGLE af hundene møgforkælede..
Det er simpelthen sådan, at der er kommet hundespa og bagerier for hunde..
Og ja, jeg kunne jo blive ved..
Jeg har endda hørt om hundebryllupper!
Hunderacen Chihuahua er en af de populæreste og den bliver jo ligefrem klædt ud..
Syntes I det er synd for hundene eller syntes I at det er "godt" for hundene?

Selv syntes jeg at det er synd, hvis de ikke får lov at gå, eller hvis de kun lever af godbidder, men jeg syntes det er mest synd for de hunde der simpelthen bliver klædt ud.. De kan jo ikke lide det.
Jeg syntes det er okay at give hunden tøj på, hvis det er så koldt at den fryser..
Men hvad syntes I?

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 29-03-08 20:50

Det er synd for menneskene.
Det er ikke synd for hundene.

Accepteret svar
Fra : bruuno117

Modtaget 10 point
Dato : 30-03-08 00:51

Det er da helt fint at de behandler hundene godt, men jeg kan "¤##¤" ikke klare når folk begynder at klæde deres kæledyr ud! Hver gang jeg ser det på gaden får jeg lyst til at pande ejeren en

Kommentar
Fra : prinsessemulle

Dato : 30-03-08 00:57

Haha,
Jeg kan ikke selv formulere det bedre.!

Godkendelse af svar
Fra : prinsessemulle

Dato : 30-03-08 12:33

Tak for svaret bruuno117.
Jeg kan som sagt ikke formulere det bedre!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-03-08 12:39

Narh.......
En hund elsker at blive elsket..... Uanset størrelse..

Om det er en jagthund, der flipper ud af lykke over at ejeren elsker sin hund på grund af dens jagtegenskaber, --eller om det er en lille chi, der bliver knuselsket på grund af sit nuttede udseende med jakke eller kjole på, --det er lige meget.
Lykkefølelsen er den samme: Min ejer elsker mig fordi jeg er noget helt særligt.

De bedste resultater med en hund opnår du hvis du leger og roser og belønner. Hunden elsker det. Uanset om det er udklædning, tricks eller egentlig arbejde. Jo mere du laver sammen med din hund, jo mere tilfreds vil både hund og ejer blive.

...Men jeg ved da godt, at jeg er uenig med mange...