/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
SANYO DC-F480U
Fra : Mosebaek
Vist : 350 gange
50 point
Dato : 26-03-08 20:23

Hej Kandusser!
Er der nogen,der kender noget til sådan et apperat: SANYO DC-F480U.

http://peecee.dk/upload/view/106165

Og sådan ser den ud bagfra:

http://peecee.dk/upload/view/106167

Jeg har lovet en bekendt,hjælpe med at finde en manual til denne maskine.Det er en ældre maskine,men rimelig avanceret.(Efter mine begreber).Deres liv har været lidt hektisk,de seneste 4-5 år. (Konen,hjerneblødning) Derfor har den stået "standby" i lang tid,og nu kan han ikke huske,hvordan den betjenes.Han mener det er noget med 2 taster,der trykkes samtidigt.Den kan ta`en "kobbel" cd`er,der står på højkant i den. (Som en music box).
Jeg vil blive glad,hvis jeg kan hjælpe ham. (Gennem Kandu`s medvirken).

V.H. Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-03-08 20:52

Det er med 99% sikkerhed et "billigt" stereoanlæg der ser ud som "sammenbygning" forfra, men i realiteten "blot" er en STOR ghettoblaster....

Misforstå ikke billigt - men avanceret - NEJ....

Det må være lige ud af landevejen og stå på de forskellige knapper.....

En radio med båndspiller og diskafspiller.... DC-F450U

Manual kan købes her http://www.electronicsrepair.net/rec15dc.shtml

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-03-08 21:17

Vi kan nok lade det "sive" ud,at den ikke er "helt ny".Muligvis købt i Sverige,hvor de boede i en årrække.Vi snakkede bare om der muligvis var en dansk manual til den.Eller en der tilfældigvis
kender til den.
På et tidspunkt var Sanyo rimelig godt kendt herhjemme.Men nu er der langt mellem navnet,synes jeg.

Mosebaek.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 26-03-08 21:25

En dansk manual finder du næppe.....

Alt hvad der kan findes på nettet er eng. manualer til en pris af omkring 100 kr....

Prøv selv at søge på Sanyo DC-F450U - som er modelbetegnelsen....

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-03-08 07:29

Tak for svaret refi.Det er nok ingen "gængs" maskine.Måske en slags "bambus".For nok er mærket japansk,men tilhørsforhold kan være en vidt begreb.Vi må prøve at "nuldre" lidt med den.Og se om vi kan få den løbet igang.

V.H. Mosebaek.