/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvem er dette ?
Fra : refi
Vist : 947 gange
60 point
Dato : 25-03-08 17:27

Kunne ikke stå for det

http://peecee.dk/upload/view/105795

Accepteret svar
Fra : Olesen-50

Modtaget 70 point
Dato : 25-03-08 17:28

Ligner Clint Eastwood

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 25-03-08 17:35

mums fillibaba....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-03-08 17:54

Hov, det billede at Clint'en har du vist ikke ophavsret og tilladelse til at offentliggøre

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-03-08 17:55

Ja,det er et par dage siden,han trak Colt 45`eren i Hævneren fra El Paso.
Iøvrigt sammen med den bedste af alle: Lee Van Cleef. DRAW YOU GUN!

Mosebaek.

Eller ta`r jeg helt fejl.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-03-08 17:57

Ophavsret ?
Refi er da selv Pavarotti-pornograf. Ik' ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-03-08 17:59

DO YOU FEEL LUCKY MOUSERIVER ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 25-03-08 18:10

Det er da Poul Schlüter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-03-08 18:16

Nå den var for nem

Jo - det er skam - "make my day" - clint

Løb lige over den sammen med en helt del andre FØR/NU

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 25-03-08 18:42

Nyeste nyt

Citat
Clint Eastwood i gang med nyt og hemmeligt filmprojekt. Hollywoods jungletrommer taler om en ny Dirty Harry-film.

Det er 37 år siden, at Clint Eastwood første gang spillede den hårdkogte politimand Harry Callahan, bedre kendt som Dirty Harry. Frem til 1988 indspillede han fem film med Dirty Harry som frontfigur.

Holder forlydenderne i Hollywood vand, kan der være en sjette film på vej.

læs mere her
http://jp.dk/kultur/film/article1301268.ece?showInfo=image&relatedField=picFrontpageArtTop

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-03-08 18:46

Enhver "forbryder" vil da blive bange hvis de møder ham som her

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-03-08 18:48

Bortset fra det kan det da godt være "Dova" har ret

Man må måske slet ikke vise det - selvom det er "offentligt" i forvejen

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-03-08 19:15

Poul Schlüter ???

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-03-08 19:27

Citat
Man må måske slet ikke vise det - selvom det er "offentligt" i forvejen

Ja JEG sladre ikke.
(Men mindre der er penge i det)
Gambrinus
Hej Sam . . SPIL FOR HELVEDE ! Og sæt den lige på repeat.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-03-08 19:46

Billedet af den herre bliver nok ikke misbrugt.

Men desværre har en del med et lille kamera i deres (livsnødvendige) mobilos en ret flosset moral når det gælder andre mennesker, de tager billeder og filmklip i flæng og sender straks til alle de har et nummer på, til YouTube og hjemmesider, uden at informere ofrene.

De ekstreme tilfælde af billedmisbrug ses når et sødt pigeansigt fra et billede taget ved en skolefest bliver klippet ud og anbragt på en pornomodel der er på arbejde.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-03-08 19:52

Jeg tror det er Refi

SunoFisken Der kun har en profil

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-03-08 19:56

Citat
Jeg tror det er Refi

Så jeg da bare SÅ godt ud

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-03-08 23:34

Citat
Kunne ikke stå for det

Hej refi.
Hvor har du fået det fra ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-03-08 08:10

youtube

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-03-08 09:34

Jeg vil nu hellere,se ham sådan:

http://peecee.dk/upload/view/106014

Mosebaek.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-03-08 11:40

Hej refi.

Hmm...jeg synes egentlig at det er et ok billede af ham, han forsøger da i hvert fald ikke at skjule at han bliver ældre som rigtig mange i hans erverv gør
Jeg synes det er positivt når en fyr som ham, som har masser af penge til div. 'forskønnelser', tillader sin krop at ældes naturligt OG - ikke forsøger at skjule det.
En anden som gør ligesom Clint Eastwood, er jo den gode Robert Redford som var et kæmpe idol og virkelig 'svaret på enhver piges drøm' - engang for længe længe siden

Meeeen.....find så lige et billede af Harry

Make my day....

Vh. Dorthe

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-03-08 12:20

ENIG ! Dorte !

Og kendisser som : Britney Spears, Pete Doherty ogAmy Winehouse
Må man også tage hatten af for, for at gå forrest med et godt eksempel.
Gambrinus

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-03-08 12:31

med H tak!

Hyggelig tråd, tak for den refi

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-03-08 13:13

Med fare for at få en "røvfuld" så våger jeg pelsen og tipper på det er klumme der har fået en kønsskifteoperation
Jeg har nemlig ikke "set" ham herinde i går så hvem ved ?????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-03-08 14:36

Det var slet ikke fra youtube men derimad fra tv2

Se flere før/nu - HER

http://galleri.tv2.dk/index.php/category-Gossip/id-10864917/page-8.html

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 26-03-08 17:37

Jeg ville gætte på Sunowich

Kommentar
Fra : tjasse

Dato : 26-03-08 17:51

julemanden efter slankekur og uden skæg ????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-03-08 17:51

Og så'n ka' vi så blive ved .....eller lade være ....ja det vælgerjeg sku da

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 08-04-08 17:02

Tak for svaret Olesen-50.

Jamen du havde jo ret