/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Program til optage hvad du gør
Fra : TCMathiesen
Vist : 538 gange
50 point
Dato : 25-03-08 09:07

HeYYY

Jeg mangler et program der optager hvad jeg laver på PC mens jeg gør det, det skal gemme det som en fil så det kan sendes til en anden som ikke har dette program.

Han skal helst bare trykke 1 til 2 gange og så viser den hvordan han skal gøre(Altså det jeg har lavet), har haft et en gang men har glemt alt om hvad det hed

Håber der en der gider hjælpe
Venlig hilsen
Mathiesen

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 25-03-08 09:13
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-08 09:37
Godkendelse af svar
Fra : TCMathiesen

Dato : 25-03-08 10:20

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 25-03-08 11:38

Var det ikke en ide, at forklare det hele i en almindelig mail?