/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
APPLE iPod touch 16 Gb
Fra : scooter
Vist : 540 gange
300 point
Dato : 24-03-08 10:18

Hvor finder jeg den billigste APPLE iPod touch 16 Gb. Har forbindelse til Hongkong men ved ikke om den kan bruges i DK.... hvad med DK softvare i den?? fra Hongkong.

MVH. Scot.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-03-08 10:51

Citat
Har forbindelse til Hongkong

Med mindre du ikke ved hvad du skal bruge dine penge til - så DROP det....

Køb den slags herhjemme eller som minimum i et EU land....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-03-08 15:19

Der kan sagtens lægges dansk på den. Bare søg på nettet og der vil dukke adskillige op der kan.

Men hvorfor så ikke købe en Iphone istedet. Hvis den købes i USA koster den blot 100$ mer og så har du altså blutooth, camera og telefon med.