/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TUDEKIKS
Fra : piaskov
Vist : 670 gange
100 point
Dato : 23-03-08 14:09

Nu er det lige før jeg får brug for tudekiks
Jernlaydien har ved et UHELD givet mig 0 stjerner for mit tip med havebogen
Send nogle tudekiks hvis i har nogle !!!!!!

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 23-03-08 14:11

hvad med en trøstelagkage??

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 110 point
Dato : 23-03-08 14:11
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-03-08 14:12
Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-03-08 14:13

Åh, din stakkel *trøste-trøste*

Vær du nu glad for haven.
Så har du noget at Rive i

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-03-08 14:16

Citat
Så har du noget at Rive i

JA JA det har jeg Mit HÅR

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-08 14:17

Her er et lille udvalg, hvis det var mig ville jeg vælge dem med chokoladeovertræk

Trøste trøste trøste og et stort kram

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-03-08 14:19

HEJ Nordsted.

Nu er jeg næsten glad igen Nu er du jo kommet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-08 14:22

Jamen dog, sikken en dejlig velkomst

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-08 14:24

PiaSkov, tør øjnene, Jernladyen har nok bogen i forvejen, så derfor har hun ikke brug for tippet, eller også bor hun i lejlighed. Eller måske hun ikke har fået nogle påskeæg, og er i dårligt humør

Du skal ikke tage de bedømmelser så alvorligt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-03-08 14:27

Det gør jeg heller ikke nordsted. Jeg skylder lige at sige at hun HAR sendt mig en undskyldning. Det var en FEJL fra hendes side !!! Hun ville ha givet fuldt hus

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 23-03-08 14:27

Pia, lav et nyt tip, og se hvad der sker...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-08 14:28

Nååå det var da rigtig pænt af Jernladyen, så er humøret vel kommet i top ???

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-03-08 14:33

Citat
Pia, lav et nyt tip, og se hvad der sker...

Man kan da ikke sætte det samme tip ind 2 gange . Det er da for frækt. Nej det kunne jeg ikke finde på
Det her er vist også bare lidt for sjov
Og ja nordsted jeg er glad. Min mor er blevet godt taget imod på plejehjemmet hernede og hun har ikke haft det så godt i flere år som hun har det nu.
Hun siger det ovenikøbet selv, så det er bare dejligt. Og SOLEN skinner

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-03-08 15:48

Nix ingen tudekiks fra mig du får lige fire pakker af min foretrukne kiks: http://www.lukiks.dk/produkter/3.0/ håber du får dit gode humør igen efter at have spist dem God påske

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-08 16:01

o.v.n. der står bl.a sådan i dit link

Citat
lange kulhydrater.

Okay, så blev jeg så meget klogere, og dog.... jeg vidste slet ikke en kulhydrat havde en facon, men nu ved jeg da, at de er lange i digestivere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-03-08 16:05

Nordsted1 pas på du ikke får en af de lange kulhydrater, hvordan havde du troet den slags så ud under mikroskop læg nu ikke al din mad under mikroskop så mister du appetitten

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-03-08 16:08
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-03-08 16:09

man ska ski altid læse det med småt uha uha

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-03-08 16:12

Rul lidt ned på siden, der kan du se kulstof atomerne i en glykogen molekyle, alle kulhydrater er opbygget af sådanne sammensætninger, nogle mere lange ned andre i digestive er de så lange af de finder det nødvendig at fremhæve: http://www.aarhusakademi.dk/detvirtuellehus/Undervisningsforl%F8b/Eksamenss%E6t/aar1995/maj/opgave%205.html

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-03-08 16:15

Uha dem tør jeg dælme ikke spise Manse9933, sikke halucinationer

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-03-08 16:17

´ føj da

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-08 16:19

altså o.v.n. er du sikker på det er dansk de skriver, jeg forstår ikke et mug af det, jeg spiser bare mine påskeæg uden at undersøge dem nærmere.

Jeg var faktisk af den opfattelse, at kulhydrater var sådan nogle bitte små dyr, der fiser rundt i mit klædeskab og æder af mit tøj, så jeg ikke kan passe det

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 23-03-08 16:21

Så kan jeg sgu bedre forstå at alt mit tøj bare hænger og bliver for småt....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-03-08 16:23

Nej nej og atter nej Nordsted1, det er ikke de små dyr der gør dit tøj mindre, du skal ikke bruge kogevask til dit fine tøj derfor

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-08 16:24

Tilde38, jeg tror også vi skal tænke lidt over at tøjet kan krympe, hvis der er for varmt i klædeskabet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-08 16:26

Nåååå er det i kogevasken det går galt.... hold da helt op hvor kan jeg blive klog sådan en søndag eftermiddag... det vil jeg da lige fejre med endnu et påskeæg

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-03-08 16:26

Tilde38 forstår det heller ikke det er hverken hvad i spiser eller hvad der sker i klædeskabet

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 23-03-08 16:31

jeg skruer ned for varmen øjeblikkeligt og er vis på jeg kan passe tøjet i morgen......
Jeg har ikke fået nogle påskeæg i år, så det må være kulhydratfluer der gør det....

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 23-03-08 16:31

Hvad er de så o.v.n????????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-03-08 16:32

Måske ikke så godt med de nye anvisninger: http://peecee.dk/upload/view/105329 indrømmet den er ikke i mit tøj, jeg har tyvstjålet den fra flødepigen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-08 16:33

Ja ja, jeg har fået op til adskillige påskeæg, jeg har så pakket dem alle op, og linet dem op på rad og række, så jeg ikke skal skramle med cellofan flere gange, ellers har jeg jo alle de der tiggeprinse, møj hamrende irriterende, for skal jeg rende efter kaningodbidder, agurk til svinet, og kiks til hunden, men nu opdager de mig ikke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-03-08 16:36

Der er dømt Kandu pause, kaffe med lagkage og påskeæg og rigtig mange kulhydrater og jeg måler ikke længden på dem

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-08 16:37

flødepigen??

Ehm.. så kender jeg op til flere enlige mænd, hvor jeg så bedre kan forstå lugten (nej det passer altså ik)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-03-08 16:37

Hvor er spørger? Hun har da forhåbenlig ikke prøve Manse9933s kiks og fået dem galt i halsen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-03-08 16:38

Creamygirl hvis du skal have det ind med skeer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-08 16:38

Nej for dælen da også o.v.n. hun har jo lovet os is

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-08 16:42

Jamen o.v.n. du slynger om dig med fremmedord idag, jeg ka ikke følge med... tak for at du skar det ud i pap

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-08 16:44

Så er Piaskov online igen, mon hun har fået nogle email?? Så må du bare lærer at holde dig til Piaskov, du har jo sat spørgsmålet under smalsnak

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 23-03-08 16:50

smalsnak.... er det noget med kulhydrater???

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-03-08 17:05
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-08 17:08

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 24-03-08 23:19

copycatDK. Hej med dig.
Ja opfindsomheden kender ingen grænser når man laver lidt sjov.
Der kom mange tudekiks , men jeg var ved at kløjs i dem da jeg så "bivirkningerne" . Nå efter at ha sundet mig, jeg nåede at spise 5, så trak jeg på smilebåndet af det
Dejligt at hilse på dig, har ikke "set" dig her før

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 25-03-08 22:07

Jamen er da glad for jeg kan hjælpe.

"Hvis du er ved at kløjs i dem kan du bare tømme mappen Temporary Internet Files"

Med hensyn til du ikke har set mig her før må vel være jeg er super klog og egoistisk og kun er her for at blive endnu klogere. Hehe.

Ellers må det jo være fordi jeg kun kigger forbi engang imellem.

GISP. Har været her siden 02