/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Windows media player error
Fra : hypertomic
Vist : 394 gange
20 point
Dato : 17-03-08 22:46

hey.. jeg har et problem!!!! :)

jeg kan ikke se nogle film på min pc da den hver gang jeg prøver at se en skriver følgende:

Windows Media Player kan ikke afspille dvd-video for øjeblikket. Prøv at mindske antallet af farver på skærmen eller at anvende en mindre skærmopløsning. Klik på Flere oplysninger for at få adgang til DVD Troubleshooter, hvor du kan få flere løsningsforslag.

er der nogle der ved hvad jeg mangler og hvor jeg kan få det henne!?!?!?

PLZ help mee!!

tak hyper!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-03-08 00:27

Hvis du ikke har hentet codec pakke så er denne god http://www.free-codecs.com/download/SLD_Codec_Pack.htm

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-03-08 01:39

Måske en ide at opdatere grafik kortet ? Hvis du har kunnet afspille DVDer så er det sandsynligvis ikke codecs du mangler, hvis ikke en opdatering af grafik kortet kan løse dit problem, så prøv K-Lite codecs pakken, den er gratis og dækker dig ind med alt hvad du kan tænkes at få brug for, husk at afinstallere eventuelle gamle codecs, før du installere en ny pakke, uanset om du vælger K-Lite eller den som Sunowich anbefaler, har kan du hente nyeste K_lite: http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/ klik på Download Latest Version og installer den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-08 08:05
Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 20 point
Dato : 18-03-08 09:21

Og vil din player alligevel ikke afspille efter de råd du har fået her så hent evt. VLC Player som tager og spiller alt http://www.pcworld.dk/download/56/1434

Godkendelse af svar
Fra : hypertomic

Dato : 18-03-08 10:33

Tak for svaret Sunowich. nu virker skidtet sku!!! har alle slags codec, k-lite nimo osv. så det var ikke det! men det virker endnu en gang tak!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-03-08 12:54

Takker og bukker det var da godt det kom til at virke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-03-08 12:58

Det lader til at den VLC kan nogle tricks, måske skulle jeg også prøve