/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Vangr kom straks
Fra : piaskov
Vist : 679 gange
100 point
Dato : 08-03-08 16:24

Det er sq dagens lyspunkt BRAVO det er godt gået. Her er lidt til dig fra mig.

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 110 point
Dato : 08-03-08 16:28

Tak Piaskov

Fjolset/rne tænker ikke på/fatter ikke/ er ligeglade med at de spilder en masse andres tid, og jeg har allerede tidligere gjort opmærksom på det, så derfor

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-03-08 16:30

Det er helt i orden. Du får point men jeg lader den lige kører lidt endnu. OK ???

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 08-03-08 16:32

Hej Pia, hvis Vagnr skal have dem - skal han lade sig registrere som Superbruger.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-03-08 16:34

Ja det er for groft og jeg synes også at det er misbrug af Kandu ha` en god søndag

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-03-08 16:34

Se det er jo lidt af samme skuffe eller hvad synes i.

Jeg er helt klar over at det er åndsvagt det de har gang i og jeg tager hatten af for det du gør vagnr, men som der i gennem nogen tid har været så har jo både Alf-West og Fem5 jo bare forarget og mon ikke det er det han/hun/dem, eller hvordan det nu hænger sammen, ligenøjagtrig er ude på. Og så lykkedes det jo.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-03-08 16:34

Citat
Hej Pia, hvis Vagnr skal have dem - skal han lade sig registrere som Superbruger. .

ØØØØHHHH. Hvorfor??? Der må være noget jeg ikke har helt tjek på !!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-03-08 16:35

Ja det kunne måske være en investering for vagnr, det er jo i den kategori "spørgsmålet" er stillet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-03-08 16:36

Det er tanken der tæller, Piaskov kan godt give men Vangr kan ikke modtage som almindelig bruger, men som sagt det tanken bag, de point kan jo ikke bruges til noget alligevel

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 08-03-08 16:37

Det er kun superbrugere, der kan modtage super-point.

Vagnr, er registreret som almindelig bruger - du lærer det nok snart Pia.
Det står alt sammen under Pointsystemet oppe til venstre.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-03-08 16:39

Hej o. v .n.
Tænk det var jeg ikke klar over. Det er da ikke fair. Han er da bruger lige som os andre !!!
Men så kan han vel oprette sig som suprebruger???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-03-08 16:44

Jow du må opfordre Vagnr til at blive superbruger ellers forsvinder pointene ud i den blå Kandu luft, men som før, det er tanken bag, jeg går ikke op i om der er 20 eller 200 point i et spørgsmål før jeg svarer, hvis spørgeren siger pænt tak for hjælpen er min dag reddet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-03-08 16:45

Citat
Tænk det var jeg ikke klar over. Det er da ikke fair. Han er da bruger lige som os andre !!!
Men så kan han vel oprette sig som suprebruger???

Det kan han, hvis det er det han ønsker , men nu har vagnr været bruger siden 2002, så han kender sikkert reglerne.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-03-08 16:46

o.v.n.
Sådan har jeg det også. Jeg har lige skrevet og bedt vangr om at oprette sig som superbruger. Det er da ærgeligt de bare går til spilde

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-03-08 16:47

Pia
Jeg fik point for et svar, men var kun alm. bruger. Så lavede jeg en tråd og brokkede mig. Alle ilede med hjælp, "bliv superbruger". Det gjorde jeg og vupti, jeg modtog dem som superpoint.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-03-08 16:50

Ja ve os ha påænger................

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-03-08 16:54

Citat
Jeg fik point for et svar, men var kun alm. bruger. Så lavede jeg en tråd og brokkede mig. Alle ilede med hjælp, "bliv superbruger". Det gjorde jeg og vupti, jeg modtog dem som superpoint.

Du kan ikke have fået superpoint med tilbagevirkende kraft.

Men hvorfor opfordre til at blive superbruger, hvis point intet betyder. Det der for andre brugere kan betyde noget, det er at finde det rigtige svar. At købe et spørgsmål, hvor der så står "jeg kan desværre ikke give dig point, da du er alm. bruger, så jeg accepterer svaret fra "xxxxx" "

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-03-08 16:58

granner01

Prøv lige at læse dit eget spørgsmål, som du annullerede

http://www.kandu.dk/Spg116058.aspx

Du har da ikke fået de 500 point af kandu LOOOL

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-03-08 17:00

ans

Du tager fejl, de kom 2 dage efter at jeg gjorde mig til superbruger (til min store overraskelse).

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 08-03-08 17:00

Citat
Du kan ikke have fået superpoint med tilbagevirkende kraft.

JO det kan man.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-03-08 17:03

Smokie .
Du skal ikke i min tråd

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 08-03-08 17:11

Hej piaskov og alle andre

Jeg har det ligesom o.v.n., det er ikke points der tæller, pointen er dels at kunne give andre en hjælpende hånd, dels (for så hellig er jeg heller ikke) fordi jeg tit bliver klogere af at læse andres svar, og sidst men ikke mindst, det kan også være rart selv at få lidt bistand

Så jeg har aldrig tænkt på at blive superbruger, men det vil jeg kigge på

Fortsat god week-end, selv om det gode vejr vist slutter i dag

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-03-08 17:14

Vagnr.
Giv mig lige et tip når du har fået gjort det . så kommer dine point med det vums.
God week end til dig også

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-03-08 17:18

granner01

Se lige i din egen profil

http://www.kandu.dk/userhistall.aspx?uid=263847&mode=4

Du har ikke fået superpoint med tilbagevirkende kraft. Læg point sammen og se om det svarer til dine superpoint.

Smokei

Der er også noget du har misforstået

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-03-08 17:37

Hej alle sammen.
Nu har vagnr oprettet sig som superbruger
Så som lovet får han nu sine point.
God week end til jer alle.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 08-03-08 17:39

Der er jo åbentbart andre end dig der har kontakten kandu ang. ovenstående point fusk. Men mine point går til dig da du var først ved tastaturet.