/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Point
Fra : granner01
Vist : 695 gange
50 point
Dato : 27-01-08 20:01

Jeg har fået godkendt et svar og har fået 500 point for det, men jeg har ikke modtaget nogen point.

Får man kun tildelt point en gang om måneden?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 27-01-08 20:03

Da du ikke er Superbruger - modtager du ikke de point.
Desværre!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-01-08 20:05

Det er kun superbrugere der kan få de "dejlige" point.
Du er ikke superbruger men alm. bruger som jeg selv er.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 27-01-08 20:05

Hvis du ser under "Kom godt igang".

Citat
Hvad får jeg ud af at svare på andres spørgsmål?

Udover æren af at kunne hjælpe andre, får du også chancen for at komme på hi-score listen over superbrugere. Der vil også være mulighed for at vinde mange flotte præmier, som vil blive udtrukket blandt dem, som har optjent flest superpoint inden for en given periode.

Du kan læse om hele pointsystemet http://www.kandu.dk/pointrules.aspx.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 27-01-08 20:06

Opret dig og jeg skal forære dig tusind.... Ikke at de duer til noget, men....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-01-08 20:10

Jeg har lige oprettet mig som superbruger, og jeg fik 200 point, men åbenbart ikke de 500 fra i går.

Det er så bare det.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 27-01-08 20:13

Et øjeblik så

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 27-01-08 20:15

Er det i dag du har oprettet digm såå får du ikke dem fra i går

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 27-01-08 20:17

Granner01 - det er forskel på point.

De point du får hver dag (20 point), samt de 200 point som Superbruger - kan bruges til at stille spørgsmål, eller købe låste svar.

De 500 point, samt dem Snedig vil give dig - kan hvis man er heldig, resultere i månedens gevinst.
Eller har de ingen betydning.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 27-01-08 20:19

Men du får fra mig når du popper ind i min tråd(e). Og dette er supervigtige SUPERPOÆNG. Med dem kan du (måske) vinde månedens præmie (som du godt nok aldrig får.. ) ....Men æren du.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-01-08 20:29

Ja men så vil jeg glæde mig til en evt. ÆRE.

Annuller spørgsmålet
Fra : granner01

Dato : 27-01-08 23:21

Takker for hjælpen til alle.