/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Opdatere Bios til AGPx8
Fra : Breunski
Vist : 537 gange
100 point
Dato : 02-03-08 17:02

Jeg har netop fået et graifkkort med AGPx8. Ifølge specifikationerne vedr. bundkortet skulle det kunne køre AGPx8.

Bios er indstillet til x4, men jeg kan ikke ændre den til x8, da den kun har x1, x2 og x4.

Jeg tænkte derfor på, om man kunne opdatere bios, så jeg kan ændre indstillingerne til x8.

Bundkortet er et CT-mpm800

Er der mulighed for at opdater bios og i så fald, hvordan?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 02-03-08 17:08
Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 02-03-08 19:19

Er der ikke nogle steder, hvor man kan gøre det gratis?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-03-08 19:22

Ikke jeg kender til....

Hvis du vil have noget ordentligt - ja så koster det lidt....

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 03-03-08 00:34

ved de fleste fabrikanter kan du downloade bios opdateringer og installere dem selv.
det er ikke særlig vanskeligt, hent filen kopier den på en diskette boot pc'en op på disketten
og følg instruktionerne.
har selv opdateret bios på flere pc'er uden uheld.

mvh Mad-Nuser

Godkendelse af svar
Fra : Breunski

Dato : 13-03-08 14:23

Tak for svaret refi.