/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
perleporten
Fra : piaskov
Vist : 1087 gange
25 point
Dato : 01-03-08 00:22

Hej i aften !!!

Vi sidder her efter en god middag og snakker om jehovas vidner. Min mand og jeg har væddet om , om jehovas vidner bruger melodien " perleporten " i deres vidrebringning af deres " bud " til andre mennesker ?? Kun seriøse svar godkendes !!!

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-03-08 08:22

Det gør de ikke, og det er 100 % sikkert

tror du mig ikke så spørg her

http://tavse-vidner.dk/

Men jeg har ret.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-03-08 08:24

ikke at jeg tvivler på at jeg har ret, men det kan jo være at du tvivler på mig

http://www.religion.dk/spoerg

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-03-08 08:58

Det kan man vist kun konstatere hvis man giver dem lov til at rable vand ud af ørerne i mere end de typiske to sekunder før man smækker døren.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 01-03-08 10:15

Jeg véd ikke om Jehovas Vidner bruger Perleporten,men tror det ikke.Men for lige at komme med en lille kommentar:
Vikingarne har sunget den på svensk,og den er bare god

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 01-03-08 10:21

Nej men "Frelserend hær" bruger den meget.

"Jehovas vidner" prædiker - jeg har aldrig hørt dem synge ved foklks døre.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-03-08 10:27

det hedder frelsens hær....................

Kommentar
Fra : dior

Dato : 01-03-08 10:32

Citat
det hedder frelsens hær....................
Når man starter en sætning,skal det første bogstav være med stort

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 01-03-08 10:57

Jo o men de synger alligevel

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 01-03-08 11:08

troldenes - Nu tror jeg da helt bestemt de hedder: Frelserens Hær - jeg mener når vi nu er i gang med at belære hinande!

Jeg plejer at undskylde mine tastefejl med, blindhed - jeg bruger talesyntese- Skidt de allerfleste forstår hvad jeg mener.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 25 point
Dato : 01-03-08 12:08

Det bhøvs i ikke diskuterer.. her...http://www.frelsens-haer.dk/ (mon der var nogle fejl i min sætning ??lige noget for find fem fejl klubben)

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 01-03-08 12:18

Jammen det var da dejligt. Så vandt jeg en god middag i byen igen igen.Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-03-08 12:31

Takker og bukker

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-03-08 13:17

hmmmm, hvad var der galt med mit svar.

Du spurgte om jv brugte den, og det gør de ikke?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-03-08 14:55

Citat
Det bhøvs i ikke diskuterer.. her...http://www.frelsens-haer.dk/ (mon der var nogle fejl i min sætning ??lige noget for find fem fejl klubben)

Flot svaret Mr. Beam, men det har jo ikke en skid med spørgsmålet at gøre http://piv.pivpiv.dk/