/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Bevare mine e-mails hos TDC
Fra : johnroskilde
Vist : 923 gange
100 point
Dato : 28-02-08 00:07

Hej
Jeg tømmer/sletter min indbakke hos TDC, hvergang jeg henter mine e-mails til min indbakke i Outlook 2007. Tidligere blev de bevaret hos TDC, men efter jeg gik over til Office 2007 bliver de slettet. Jeg kan ikke få hjælp hos TDC, da de kun vil hjælpe med Outlook Express?! Jeg håber der er nogen der kan hjælpe?
Vh
John

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-02-08 00:16

Prøv at se inde hos TDC, når du logger ind i din mailkonto om der ikke er en funktion der hedder "gem en kopi på serveren".
Prøv også at se i Outlook om den funktion ikke er der.

Kommentar
Fra : leob

Dato : 28-02-08 04:42

Hvis jeg går ind i min egen mailbox på mail.tdconline.dk og ser i HJÆLP står der bl.a.
Citat
Oprydning i mailboks
Min mailboks er fyldt. Hvordan finder jeg ud af, hvad det er, der fylder?
Hvis du trykker på menupunktet "Mapper", kan du se, hvor meget de enkelte mapper fylder.

Slettes gamle mails automatisk i webmail?
Nej, du kan helt selv bestemme, hvilke mails du ønsker at slette og hvornår. Den eneste undtagelse er mails i Spam-mappen, der som standard bliver slettet, når de er 7 dage gamle.
For at sikre dig at du ikke overskrider grænsen på den diskplads, du har til rådighed, råder vi dig til jævnligt at rydde op i din mailboks og slette de mails, som du ikke ønsker at gemme.

Hvordan jeg gør det, har jeg ikke lige haft tid til at finde ud af, men mon ikke du selv kan klare det?
leob

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 100 point
Dato : 28-02-08 08:33

Hejsa

i outlook under funktioner "egeskaber for din konto >>avanceret
sæt hak ved " gem en kopi på server" og sæt hvor mange dage der skal gemmes på serveren.

Kommentar
Fra : leob

Dato : 28-02-08 10:01

Nu er problemet måske, at hvis johnroskilde kører samme version af outlook som jeg (version 7) ja, så findes noget sådant ikke under funktioner
leob

Kommentar
Fra : johnroskilde

Dato : 28-02-08 10:35

Hej
Nej - det er rigtigt som leob skriver, men dk fik mig alligevel i gang til at gøre sådan her i min engelske Outlook 2007:
Tools -> Account settings -> Change (eller dobbeltklik på Kontonavn: John...) - >Change e-mail accounts -> More Settings -> Advanced –Delivery - > Hak i - Leave a copy…on server.
Så jeg takker alle, og lader pointene gå til dk.
Vh
John

Godkendelse af svar
Fra : johnroskilde

Dato : 28-02-08 12:06

Tak for svaret dk.