/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
foder til skægagame
Fra : 1991
Vist : 1523 gange
200 point
Dato : 16-02-08 18:32

Kan man fodre en skægagame med regnorm,bænkebiddere, fluer og andre insekter?
Er der nogen insekter de ikke må få ?
Er der nogen der har erfaringer med skægagamer ?
Vi gir den kinakål,æble og agurk som grønttilskud.Er der andet den har godt af ?

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 210 point
Dato : 16-02-08 18:38

hej læs om fodring her
http://www.pogonavitticeps.net/ernaering.htm
hvor ser den skøn ud

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 16-02-08 19:53
Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-02-08 23:48

Du kan finde et rigtig godt forum om skægagamer - og andre agamer - her:

http://www.pogonavitticeps.net/forums/

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 17-02-08 08:48

Det lyer altsammens yderst interesandt!

Godkendelse af svar
Fra : 1991

Dato : 17-02-08 17:33

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 17-02-08 17:44

selv tak

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-02-08 17:52

Troede da du selv kunne finde ud af at bruge Google - men ok, hvis du søger efter "Skægagamer" kommer der masser af sider frem.

Det forum jeg linkede til, finder man ikke ved hjælp af Google - det skal man kende i forvejen. Derfor nøjedes jeg med et link til det.

Du skal bare være opmærksom på, at i de forskellige fora for kybdyr er ZooCity berygtet for, at meget af det de skriver, er hen i vejret.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-02-08 17:53

kybdyr > krybdyr