/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Medion scanner MD 4394
Fra : Reichstein
Vist : 1305 gange
50 point
Dato : 14-02-08 18:41

Jeg har fundet min gamle Medion scanner frem, og vil gerne bruge den sammen med min nyl labtop med Windows Vista.
Jeg fandt en driver på nettet. men den vil ikke rigtigt sim jeg vil, det vil sige, at jeg ikke kan installere scanneren.
Et brugbart tip ville være dejligt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-02-08 19:44

Det er ABSOLUT IKKE alt "gammelt" hardware der kan køre med Vista....

Så har MEDION ikke en driver til den er der nok ikke det store at gøre....

Men hvorfor osse - 95% af alle printere i dag har scannerfunktion.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-08 19:55
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-02-08 20:15

Hvis der findesd en driver findes den på nettet, så tålmodighed er det der skal til