/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
buet tekst i GIMP
Fra : Hannibal52
Vist : 1383 gange
20 point
Dato : 12-02-08 22:12

Er der nogen der fed hvordan man laver er buet tekst i billedbehanlings programet gimp
jeg er ved at lave et logo og har brug for at bue en tekst uden at den bliver forvrænget

Kommentar
Fra : dior

Dato : 12-02-08 22:15

Har desværre ikke selv leget så meget med Gimp,så kender ikke til buet tekst i det program.Men jeg véd du også kan lave det i WordartOg det kommer til at se rigtig godt ud.Dette var bare et svar i mangel af bedre

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-02-08 23:13

Det børman kunne.
I Corel 8 kan teksten følje en tilfældig buet streg og cirkler.
Jeg har ikke arbejdet med Gimp endnu - men det kan måske være noget med
align objects hvis de omkrandses først.
Det var rent gæt.