/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Pist forsvundet ????
Fra : KimSteinmetz
Vist : 541 gange
40 point
Dato : 06-02-08 23:22

i mit "windows XP" sker der det, at mine programmer pist forsvinder, i stedet for at placere sig i proceslinien, når jeg minimerer dem.
Hvordan får jeg proceslinien til at fungere ordenligt ??? jeg kan se programmerne stadigt kører i joblisten.

på forhånd tak
Kim Steinmetz

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 06-02-08 23:27

AK _ ja/ nej hvornår LÆRER I DOG
http://www.returnilvirtualsystem.com/

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 06-02-08 23:27

OG DET ER gratis___

Kommentar
Fra : leob

Dato : 06-02-08 23:38

til disken_69
Hvad er det, du gerne vil lære os?

og til spørgsmålet:
Er du sikker på, at de er forsvundne og at du ikke bare har så mange minimerede, at du ikke kan se dem alle?

leob

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 06-02-08 23:48

Citat
til disken_69
Hvad er det, du gerne vil lære os?

MIG _ INTET //////

Men kan du ikke DANSK / UK, så hold dig ENDELIG fra programmet
jeg HENVISER til.

Det VIRKER JO IKKE_______

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 07-02-08 03:42

Citat
til disken_69
Hvad er det, du gerne vil lære os?

S-T-A-D-I-G INTET_________MEN
Prøv at KLIKKE I 1 / stavet ET / ikke den på film_ALTSÅ ?

ET AF DINE VINDUER´S KANTER/ hjørner.
ELLER SE EFTER OM DER ER NOGET gammelt i c://///////////// B GATES
Og her kan andre SÅ sikkert ikke hjælpe________

KimSteinmetz ??? =

Kim Steinmetz ? Jesper
eller bare skribent ///

http://www.google.dk/search?hl=da&q=PC+PRANKS&meta=

Kommentar
Fra : KimSteinmetz

Dato : 07-02-08 11:04

jeg tror ikke der er nogen der har fattet at min proceslinie ud over problemet med de minimerede programmer kører som den skal.???

Kim Steinmetz

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-02-08 11:09

det har vel heller ikke noget med din proceslinje at gøre når det kommet til stykket - men får du nogen former for fejlmeddelelser for det er da programmet der forsvinder

Kommentar
Fra : KimSteinmetz

Dato : 07-02-08 11:12

Iøvrigt virker "c://///////////// B GATES" ikke !!!

Kommentar
Fra : KimSteinmetz

Dato : 07-02-08 11:13

jeg får ingen fejlmeddelser. computeren kører iøvrigt normalt

Accepteret svar
Fra : WinXPeter

Modtaget 40 point
Dato : 07-02-08 11:54

Download dette:

http://www.kellys-korner-xp.com/taskbarplus!.htm

I " Taskbar problems " vælges "Minimized programs missing " og tryk Repair.

Prøv det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-02-08 14:52

åhh altså

den funktion med at minimere til proceslinjen er kun tilgængelig når hurtigstart er slået til ( højreklik på start - egenskaber - proceslinje - hak vis hurtigstart)

håber det her kan hjælpe på dit problem

Godkendelse af svar
Fra : KimSteinmetz

Dato : 07-02-08 22:20

Tak for svaret WinXPeter.