/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
ansøgning please
Fra : Kevin_90
Vist : 8720 gange
20 point
Dato : 04-02-08 22:36

please please hjælp med at rette ansøgning har aldrig skrevet en før plaese.. hvad skal jeg skrive mere...

Rema 1000

Ansøgning vedr. en eventuel ledig stilling som ungarbejder eller en anden evt. ledig stilling hos Rema 1000

Hermed tillader jeg mig uopfordret, at henvende mig til jer, vedrørende en eventuel stilling som ungarbejder eller en anden evt. stilling.

Jeg bor i Risskov, lidt ude for Århus, sammen med min mor og hendes mand. Jeg er 17 år gammel og går til styrketræning 2 gange om ugen i ca. 1 time pr. gang. I min fritid er jeg meget sammen med mine venner. Som person er jeg meget fleksibel og stabil i min hverdag.
Desuden er jeg meget ambitiøs og livsglad, da det hjælper, med at gør en dag bedre og skabe et godt samvær med andre. Jeg anser mig selv som værende pligtopfyldende, loyal og imødekommende samt i stand til at tilpasse mig de gældende arbejdsrutiner. .

I øjeblikket går jeg på Handelsskolen i Århus. Jeg er lige startet i 1.g, og jeg ser frem til at afslutte min skolegang på Handelsskolen.
Jeg kan arbejde i alle hverdage fra kl:15:00 til kl:21:00, dog om fredagende fra kl:13:20 og til der er behov for, at lukke butikken. I weekenderne har jeg ikke noget imod, at arbejde hele dagen. I ferierer og sommerferierer, kan jeg arbejde fuldtid, da jeg ikke plejer, at rejse nogle steder hen.

Jeg håber, at få muligheden for at uddybe denne ansøgning ved en personlig samtale.

Med Venlig Hilsen

Accepteret svar
Fra : tararam

Modtaget 30 point
Dato : 04-02-08 22:46

Gå derned og hvis hvem du er og hvad du står for. Det er jo ikke en bank du skal ansættes i. Rema1000, Netto og lign kæder mangler næsten hele tiden folk. Du har intet at miste, og ved at møde op selv, viser du stor interesse for stillingen.

Godkendelse af svar
Fra : Kevin_90

Dato : 04-02-08 22:48

ja men vil hellere skrive ansøgning, da jeg også vil bruge den til føtex bilka osv. noget lignende

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 04-02-08 22:51

tjek lige stavefejl...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 22:52

Bare et forslag til dig...... Good luck
**************************************

Rema 1000

Ansøgning vedr. en stilling som ungarbejder hos Rema 1000

Jeg tillader mig hermed uopfordret at henvende mig, vedrørende arbejde som ungarbejder.

Jeg bor i Risskov, lidt ude for Århus, sammen med min mor og hendes mand. Jeg er 17 år og går til styrketræning 2 gange om ugen i ca. 1 time pr. gang. I min fritid er jeg meget sammen med mine venner. Som person er jeg meget fleksibel og stabil i min hverdag.

Desuden er jeg meget ambitiøs og livsglad, da det hjælper, med at gør en dag bedre og skabe et godt samvær med andre. Jeg anser mig selv som værende pligtopfyldende, loyal og imødekommende samt i stand til at tilpasse mig de gældende arbejdsrutiner. Jeg er lige startet i 1. g. på Handelsskolen i Århus

Jeg kan arbejde i alle hverdage fra kl.15.00 til kl.21.00, og om fredagen fra kl.13.20 til forretningen lukker. I weekends vil jeg gerne arbejde hele dagen. Da jeg som oftest ikke er bortrejst i ferierne, er jeg ligeledes til rådighed i disse.

Jeg håber, at få muligheden for at uddybe denne ansøgning ved en personlig samtale.

Med Venlig Hilsen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 22:54

Det er vigtigt, at DU føler at ansøgningen er i orden, så du kan stå inde for det som den indeholder og formuleringen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-02-08 22:55

Tit vil de gerne have en ansøgning alligevel det ok i din ansøgning at fortælle hornår du går i skole og hvem du er men at du styrker og hvad du laver med vennerne er de mindre interesseret i Og det er min erfaring med ansøgninger i det hele taget at hvis det freks.er en opslået stilling man søger bruger man deres egne ord (Fra stillingsopslaget) om hvad de har brug for som det man er god til og er man ikke god til et af deres punkter så undlad at sige noget om det Altså aldrig noget som man er usikker i eller ikke kan kun positivt og sprudlende

Mvh sune

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 04-02-08 22:56

Du skal nok skære ned på forbruget af ordet "eventuelt".

Slet "Ansøgning vedr. en eventuel ledig stilling som ungarbejder eller en anden evt. ledig stilling hos Rema 1000", du skriver det bedre i linjen efter.

Det er nok ikke så vigtigt hvor tit og hvor længe du går til styrketræning.

Ryk afsnittet med "I øjeblikket ..." op

Sætningen "I ferierer og sommerferierer, kan jeg arbejde fuldtid, da jeg ikke plejer, at rejse nogle steder hen." synes jeg kommer til at lyde negativt, det lyder som om du ikke har noget liv.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-02-08 22:56

Hej kevin. Prøv at gå ind i google og skriv ansøgning. Der er en masse links til hvordan du formulerer dig. Det kommer også an på om det er en der har været slået ledig eller du selv søger uopfordert. Men der kan du få råd og vejledning. V.H. Pia

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 23:04

Hej kevin.

Jeg er sikker på, at din ansøgning har 200 % større chancer for at blive positivt modtaget, fremfor en der er formuleret i denne stil, hvor der hverken er hoved eller hale i indlægget, og hvor tegnsætning er en by i Rusland LOOOL Dejligt at se et ungt menneske, som kan formulere sig.

Citat
Tit vil de gerne have en ansøgning alligevel det ok i din ansøgning at fortælle hornår du går i skole og hvem du er men at du styrker og hvad du laver med vennerne er de mindre interesseret i Og det er min erfaring med ansøgninger i det hele taget at hvis det freks.er en opslået stilling man søger bruger man deres egne ord (Fra stillingsopslaget) om hvad de har brug for som det man er god til og er man ikke god til et af deres punkter så undlad at sige noget om det Altså aldrig noget som man er usikker i eller ikke kan kun positivt og sprudlende

Kommentar
Fra : Kevin_90

Dato : 04-02-08 23:05

har søgt på google og der står alt muligt om de færdig uddannet ansøgning osv og selv søger uopfordert

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 23:07

Glem Google. Det er ikke en stilling som departementschef i ministeriet du søger

Kommentar
Fra : Kevin_90

Dato : 04-02-08 23:09

tak

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 23:09

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-02-08 23:22

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-02-08 23:25

Det store ego har talt til dig kevin pas på du ikke blir brun af han altid slikkende sleske tunge

Kommentar
Fra : Kevin_90

Dato : 04-02-08 23:29

hehe men hvordan var det så eller?...mere på?.

Rema 1000

Ansøgning vedr. en stilling som ungarbejder hos Rema 1000

Jeg tillader mig hermed uopfordret at henvende mig, vedrørende arbejde som ungarbejder.

Jeg bor i Risskov, lidt ude for Århus, sammen med min mor og hendes mand. Jeg er 17 år og går til styrketræning 2 gange om ugen i ca. 1 time pr. gang. I min fritid er jeg meget sammen med mine venner. Som person er jeg meget fleksibel og stabil i min hverdag.

Desuden er jeg meget ambitiøs og livsglad, da det hjælper, med at gør en dag bedre og skabe et godt samvær med andre. Jeg anser mig selv som værende pligtopfyldende, loyal og imødekommende samt i stand til at tilpasse mig de gældende arbejdsrutiner. Jeg er lige startet i 1. g. på Handelsskolen i Århus

Jeg kan arbejde i alle hverdage fra kl.15.00 til kl.21.00, og om fredagen fra kl.13.20 til forretningen lukker. I weekends vil jeg gerne arbejde hele dagen. Da jeg som oftest ikke er bortrejst i ferierne, er jeg ligeledes til rådighed i disse.

Jeg håber, at få muligheden for at uddybe denne ansøgning ved en personlig samtale.

Med Venlig Hilsen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 23:29

Idiot

Smart lille "sætning ik?? Der skal ikke sættes tegn LOOL

Kevin.... tag dig ikke det fjerneste af den der landsbytosse. Han er ikke for snu, men helt uskadelig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 23:31

Nej... Jeg synes ikke du skal sætte mere på. Den er fin som den er

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-02-08 23:33

Ja det må du jo så vurderer selv kevin her er et par eksempler på hans søde måde at være på
http://www.kandu.dk/Spg114269.aspx

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 23:35

Skal du gøre noget. så fjern det med "lidt uden for Århus". Du underkender deres geografiske viden, og du søger jo ikke i den anden af landet hehe

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 04-02-08 23:36

Rema 1000

Jeg tillader mig hermed uopfordret at henvende mig vedrørende arbejde som ungarbejder.

Jeg bor i Risskov, lidt uden for Århus. Jeg er lige startet i 1. g. på Handelsskolen i Århus

Jeg er 17 år og går til styrketræning 2 gange om ugen. I min fritid er jeg meget sammen med mine venner. Som person er jeg meget fleksibel og stabil.

Jeg anser mig selv som værende pligtopfyldende, loyal og imødekommende, samt i stand til at tilpasse mig de gældende arbejdsrutiner.

Desuden er jeg meget ambitiøs og livsglad, da det hjælper med at gør en dag bedre og skabe et godt samvær med andre.

Jeg kan arbejde på alle hverdage fra kl.15.00 til kl.21.00, og om fredagen fra kl.13.20 til forretningen lukker. I weekenderne vil jeg gerne arbejde hele dagen, og jeg vil stå til rådighed i ferierne.

Jeg håber at få muligheden for at uddybe denne ansøgning ved en personlig samtale.

Med Venlig Hilsen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-02-08 23:37

så pas nu på hvad du siger ihvertilfælde helt ikke noget hvor du presser han altid store egoistiske ego og sku der mangle et komma eller andet som jeg er bedøvende ligeglad med især over for den lille røde bon bon tyv so what husk nu og loooooooooool rigtig længe som jo er din opfindelse I følge dig lille røde nar

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 23:37

Bare ignorer ham Kevin. Han blir altid underlig om aftenen. Jeg tror ikke han kan tåle at være længe oppe.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-02-08 23:40

Det var bare lie det jeg ville sige benet ud Husk nu hvem der startede igen lille røde

Til dig Kevin god luck med dit job som jeg håber at du får

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-02-08 23:41

Husk nu at læse tråden der er til flere dage med hans sjove måde at være på

Kommentar
Fra : Hexia

Dato : 04-02-08 23:42

Hej,

Jeg synes, dit sprog virker lidt for stift. F. eks "hermed tillader jeg mig.." samt "jeg håber at få muligheden for at uddybe...". Hvad vil du uddybe? Du har jo sådan set beskrevet, hvad du gerne vil.
Jeg ville droppe ordet "værende" i sætningen "jeg anser mig selv som værende pligtopfyldende". Mener det er overflødigt.

Pas på med kommaer. Der skal ikke komma foran "at lukke butikken" og "at rejse nogen steder hen"

Som tararam skriver så aflever din ansøgning personligt. Det virker mest seriøst.

Held og lykke

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-02-08 23:42

Det lyder til at i er i rigtigt godt humør her i aften!!! Hvad stikker jer???

Kommentar
Fra : Kevin_90

Dato : 04-02-08 23:42

tak

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 23:42

God nat Kevin. Held og lykke.

Jeg gider ikke se på den lille skvatmikkel og hans latterlige børnehave tekster. (Tænk dig, det er vist en voksen mand Utroligt ikke??)

Bertel er inde med noget lignede mit forslag, så du napper bare det bedste fra dem begge og skyder den ansøgning af. Så er du i arbejde på mandag

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-02-08 23:47

Lille og rød med stor brun tunge