/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
hvordan gør man
Fra : soren3329
Vist : 612 gange
20 point
Dato : 02-02-08 20:40

hej
jeg har et lille problem med og få de små legninger sat rigtig på plads på bundkorte
bundkort hedder k7s5a
alle svar kan bruges

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-02-08 20:43

Hvem har fabrikeret bundkortet?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-02-08 20:52

Her er vist dit bundkort (mainboard)
http://www.motherboard.cz/mb/ecs/K7S5AV1X.htm

Nu skal vi bare finde en manual, så vi kan se hvor de små søde ledninger skal sidde.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-02-08 20:55

Pas lige på - for min henvisning ligner noget pornohaløj.

Der kan følge snavs med. ????????????????????????????????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-02-08 21:03

Denne ser lidt bedre ud.
http://www.ecsusa.com/ECSWebSite/Products/ProductsDetail.aspx?detailid=74&DetailName=Manual&MenuID=1&LanID=0

Nederst kan du downloade en manual - og sikkert se hvad der skal sidde hvor.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-02-08 21:14

Fejl igen > det er midt på siden download USA at du kan hente den manual.

Og hvis det elllers er dit motherboard der vises så ruld ned til side 18 og kig på alle dine små stik.

Kommentar
Fra : soren3329

Dato : 02-02-08 23:28

jeg takker et spørgs mål mere som jeg virkelig håber i kan hjælpe med har et andet bundkort i min pc et asrock ATA133 men mit lydkort er væk når jeg prøve og finde det få jeg at vide det ikke kan starte på grund af en fejl 10

det er det indbygget lydkort jeg snakker om

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 20 point
Dato : 03-02-08 10:59

Driveren til det lydkort skal installeres.
Er der front højtalerstik skal det monteres rigtigt iflg. manualen til Asrock

Godkendelse af svar
Fra : soren3329

Dato : 03-02-08 15:40

Tak for svaret Eyvind.
det skulle være indstalleret men er forsvundet her sidste gang jeg lade nyt styre program id på den sden har det ikke virket

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-08 15:45

Så er det næsten sikkert:
Bundkortdriver ind først (evt. genstart)
Og så driveren til lydkort.

Kommentar
Fra : soren3329

Dato : 03-02-08 19:50

hej Eyvind
jeg har lige få og vide tumpen som har haft lånt min pc har slettet lydkortet så hvordan finder jeg det igen håber du kan hjælpe mig betyder meget for min datter at der er lyd på pc så hun kan hører music

Kommentar
Fra : soren3329

Dato : 28-03-08 11:32

hej her inde
min søster har gemmen lang tid prøvet og hente Service Pack 2
til hinds pc efter den er geninstalleret men den vil ikke hente den
er der et sted vi kan hente den
uden det koster noget windows update vil ikke hente den ned mvh søren