/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Reklame på endegavl..
Fra : scooter
Vist : 582 gange
100 point
Dato : 10-01-08 13:42

Har en endegavl på en ejendom... der vil jeg gerne have en betalt reklame på.. hvem skal man kontakter for at få sådan en reklame.

MVH. Scot.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-01-08 13:46

http://www.kandu.dk/Spg111820.aspx

Har du ikke talt med kommunen endnu !!!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-08 13:54

Hvis du har fået tilladelse til reklamen, må du henvende dig til de forretninger/virksomheder, du tror kunne have lyst til at annoncerer hos dig.

Restauranter, (har da også set en Flügger reklame på en gavl), ikke deres egen osv

Du kan jo også sætte en annonce i lokalavisen.

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 10-01-08 13:57

ja det er ok

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 10-01-08 14:02

Hvorfor spørger du om det samme som tidligere, når du før har fået svar???????????

Hawaii7

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 10-01-08 14:16

forventer måske at få nogle der er bedre

Kommentar
Fra : buksetroldKan

Dato : 31-03-08 16:44

tag kontakt til nogle af de store reklamebureauer, der har Tuborg, TDC og lign. store kunder i deres kundekrdes.