/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Reklame på husgavl
Fra : scooter
Vist : 1787 gange
300 point
Dato : 31-10-07 13:59

Hvad kan man forlange i reklame penge hvis man finder en der vil reklamere
på sin husgavl. Det er en meget trafikeret vej ca 4-5000 biler passere husgavlen
hver dag.
Hvad gør jeg bedst for at finde en der vil have sin reklame på min gavl.

MVH. Scot.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-10-07 14:31

Mal teksten på vægen.

"Reklameplads ledig."

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-10-07 14:59

Jeg vil mene, at du i første omgang skal have tilladelse fra kommunen.

Det får du ved at rette henvendelse til teknisk forvaltning i den kommune, hvor ejendommen ligger.

Det er jo ikke alle kommuner der tillader reklamer på gavlen.

Du giver ikke mange oplysninger. Har du fået tilladelse .... er gavlen lige til at "gå til"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-07 15:00

Og så er det IKKE bare noget du selv bestemmer...

Der skal tilladelse til - du kunne jo genere trafikken....

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 31-10-07 16:02

ok snakker lige med kommunen i morgen... vedr. tilladelse.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 31-10-07 16:44

Kun hvis det er ud til en kommunal vej at kommunen har noget at skulle have sagt. Mendmindre der er specielle tinglysninger eller specielle kommuneplaner for området så må du på din egen grund plastre din egen private gavl til som du ønsker.

Metoden med reklameplads til leje lyder da fin.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-11-07 03:20

Naboerne kunne også blive sure.......

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-08 17:11

Fik du så din tilladelse gavl-reklamen

Godt nytår