/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Kender du Scandicconsult ?
Fra : Gucci1704
Vist : 786 gange
100 point
Dato : 09-01-08 16:01

Hej.
Jeg lagde en billet ind på at "arbejde hjemmefra" og er lige blevet ringet op idag af scandicconsult for første gang. De ville gennem spørgsmål vurdere en tendens til om jeg var "egnet".
Det er mig ikke oplyst, hvilket produkt eller arbejde det går ud på. Men jeg skal til møde på et hotel i Århus mandag. Har du en erfaring eller kendskab til ovennævnte firma ?
De vil samtidig "uddanne" en undervejs og der vil være opfølgning på arbejdet.
Det var som nævnt Scandicconsult, de hedder.

Hej Gucci

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-08 16:10

Citat
indenfor wellness branchen.

Det er Herbalife der står bag - jeg ville holde fingrene væk......

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 09-01-08 16:14

det er enten FLP (aloe vera) eller et eller andet slankevidundermiddel. igen er det pyramideforretninger der er tale om.. hold dig langt væk fra det

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 09-01-08 16:14

Jeg ville komme til mødet, med en stor portion skepsis

Prøv engang at læse denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/1296.aspx

lidt mere læsning http://www.google.dk/search?hl=da&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=Scandic+consult&spell=1

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 09-01-08 16:15

jaaa. det var Herbalife jeg tænkte på.. ku bare ikke lige huske det.. (tak refi)..

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 09-01-08 19:05

Søger du får du disse oplysninger. Du kunne jo prøve at ringe og spørge.
Kontaktinformasjon, Scandic Consulting DA
Telefonnummer: 69 38 23 15
Telefaks: 69 38 23 16
Mobiltelefon: Ukjent
Besøksadresse: Seljeveien 5
1664, Rolvsøy
Hjemmeside: Ukjent
Epost: Ukjent
Kontaktperson: Per Johan Josefsen

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 09-01-08 20:35

det har ikke noget med arbejde at gøre. det er et spørgsmål om at få andre lokket i fælden også. og jo flere du får lokket i fælden, jo flere penge får du. men hvis du tror du kan få et levebrød ud af det kan du tro om igen. det skal man være supersælger for at kunne. det er simpelthen fup og fidus og kør-rundt-system. glem dem.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 09-01-08 20:52

Jeg synes man skal holde sig langt væk fra den slags. Når de ikke vil oplyse hvad det går ud på har de med garanti ikke rent mel i posen. Der er simpelthen ingen undskyldning for at holde det hemligt i vore dage.

Godkendelse af svar
Fra : Gucci1704

Dato : 09-01-08 21:22

Tak for svaret Nordsted1.
Der mange erfaringer at hente på det link.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-01-08 21:33

Ja, det er der, så pas på hvad du siger ja til

Kommentar
Fra : reneholm

Dato : 17-01-08 09:44

Det er herbalife, var selv til et af deres møder for år tilbage..

Gik undervejs for det ser sååå godt ud med alle de penge man kan tjene, men de fortæller ikke den reelle sandhed..

Desuden vidste ham der fortalte ikke engang selv hvem han var på billederne på skærmen over folk der får det bedre, det lignede en kvinde men svært at se da billedet var meget utydeligt, ligesom resten af personbillederne iøvrigt var.

Kommentar
Fra : bøllebob

Dato : 07-04-08 01:34

Især var svaret fra 'trimare46' dækkende. Det har ikke noget med Aloe Vera at gøre og Aloe Vera er kun seriøse produkter ikke "slankevidundermidler". Jeg er selv storforbruger af Aloe Vera, i øvrigt.