/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Til Decemberbarn
Fra : Sunowich
Vist : 769 gange
200 point
Dato : 06-01-08 18:09

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-01-08 19:34

Hold nu op Sune LOL

Der er sgu da ingen der gider at læse dit brok. Det er da osse for tyndt, at du er nødt til at oprette en ny tråd, for at gøre opmærksom på en anden tråd, som der heller ikke er nogen der gider læse.

Så go er du altså heller ikke

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-08 19:41

Frem med Patentproppen Og brillerne har du dem på nu Røde ? Ok......" TIL DECEMBERBARN "
K(r)lumme krumme sammen og På Plads i flasken.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 07-01-08 06:59

Hej Sune
Hvorfor forhøjer du ikke bare? Hvis det er for at forære decemberbarnet nogle points, så kan han stadig ikke bruge dem til spørgsmål.
Jeg tror nok Decemberbarnet har taget navneforandring.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-01-08 08:50

metteto
Hejsa
øhh forstår ikke lie det med "så kan han stadig ikke bruge dem til spørgsmål" det bliver jo specielt svært hvis vedkommende har taget navneforandring men helt rart at hører en positiv udmelding i det hele taget
Fortsat god mandag til dig fra Suno

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-08 20:52

Du kan da godt få noget positivt fra mig: 123.456.789.000 (positivt tal)

Men jeg mener stadig http://www.kandu.dk/spg115073.aspx#1296355

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-01-08 21:00

Gider ikke at hører på dig nu ned i flasken Røde

Accepteret svar
Fra : Peter-Pedal

Modtaget 200 point
Dato : 10-01-08 21:44

Hej Sunowish

Decemberbarn er Peter Pedal fra nu af ...

Men han mener det samme som før !

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 10-01-08 21:47

Tak for svaret Peter-Pedal. Det var sku rart at se du ikke var frosset ihjel ::